۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۵۸۸
حجت الاسلام والمسلمین اختری:

ترویج نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به عنوان محور وحدت برای مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، گفت: ترویج نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به عنوان محور وحدت برای مسلمانان است،
حجت الاسلام والمسلمين اختري

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، امروز در همایش بین المللی ناصرکبیر که در محمودآباد برگزار شد، گفت: ما خدمتگزار پیروان اهل بیت بوده که یکی از توفیقات ما در مجمع جهانی اهل بیت اجلال و اکرام از پیروان اهل بیت است تا یاد آنان را گرامی بداریم.


وی، ادامه داد: خدا را شکر می کنیم ضمن آن که اهداف مجمع جهانی اهل بیت به عنوان یکی از رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب است توانستیم نسبت به این امام شیعیان در آن روزگار تلاش داشته باشیم.


حجت الاسلام والمسلمین اختری با بیان این که ناصرکبیر توانست حکومت اسلامی را تشکیل دهد، بیان داشت: این خود دلیلی بر این است که پیشوایان ما و پیروان آنان از روز اول دنبال حکومت اسلامی بودند.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، اضافه کرد: ولایت فقیه و حکومت اسلامی از اهداف آنان بوده که برای آن تلاش و جهاد می کردند.


وی با بیان این که بارگاه ناصرالحق به اجلال و مقامی باید می رسید که رهبری دستور دادند، بیان داشت: در استان مازندران بیش از 1300 امام زاده وجود دارد که بسیاری از این بزرگواران برای ما شناخته نشدند که باید به مقام والای آنان پرداخته شود.


حجت الاسلام والمسلمین اختری، ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این همایش بین المللی قلب رهبری و امام عصر(عج) را خوشحال کنیم.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با تاکید به این که ترویج نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به عنوان محور وحدت برای مسلمانان است، بیان داشت: در این راستا دو کمیسیون تخصصی فردا برگزار می شود.


وی با بیان این که امروز در شرایط بسیار حساس قرار داریم، گفت: از سویی  دنیا به دین مبین اسلام اقبال دارد و از سوی دیگر دشمنان زیادی در مقابل ما هستند که باید چاره جویی کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات