۲۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۹۷۹۶۰

گردهمایی علما و روحانیان شهرستان آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی علما و روحانیان شهرستان آمل امروز در بخش دابودشت این شهرستان برگزار شد.
روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، امام جمعه دابودشت، پیش از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ علما و روحانیت شهرستان آمل که در بخش دابودشت برگزار شد با بیان این که بزرگ ترین رسالت بر عهده روحانیت است که باید تلاش ارزنده ای در این راستا وجود داشته باشد، گفت: رسالت تبلیغی که بر پیامبر گرامی اسلام(ص) تکلیف شده است روحانیت در ادامه آن راه قرار دارد.

 

امام جمعه دابودشت، تصریح کرد: اسلام از شعب ابیطالب ها و راه های صعب العبوری که پیامبر عبور کرده است به ما رسیده است که باید پاسدار خوبی برای ترویج ارزش های نورانی آن باشیم.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به اقتدار و پیشرفت ارزنده ای دست یافته و جهانی شده است، بیان داشت: همه رهبران کشورهای متعدد که انقلاب انجام دادند می گویند انقلاب ما برگرفته و الگویی از انقلاب اسلامی ایران است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره)، افزود: اسلام منهای روحانیت اسلام منهای محتوا است که رسالت عظیمی بر عهده ما قرار گرفته است.

 

امام جمعه دابودشت، گفت: روحانیت نهادی برخاسته از متن اسلام و ادامه دهنده راه رسولان الهی در امر هدایت مردم به سوی خداوند منان است.

 

وی با بیان این که باید بتوانیم از ظرفیت عظیم روحانیت در راستای ترویج فرهنگ جامعه استفاده کنیم، بیان داشت: باید اتاق فکری تشکیل شود تا به بهترین نحو ممکن بتوانیم در این راستا گام برداریم.

 

حجت الاسلام تقی زاده، اضافه کرد: حجت الاسلام هندویی از روحانیت گرانقدر منطقه قدم بزرگی برداشتند و زمین ساخت مجمتع مصلی نمازجمعه دابودشت را تقبل کردند که این امر سبب سربلندی جامعه روحانیت شده است.

 

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل نیز در این گردهمایی با بیان این که روحانیت همواره پیشگام در عرصه های انقلاب اسلامی بوده است، گفت: روحانیت ظرفیت ارزنده ای در پویایی و تحرک بیش تر جامعه می تواند داشته باشد که باید از آن به نحو مطلوبی استفاده شود.

 

وی با اشاره به این که روحانیت باید در خط مقدم مقابله با تهاحم فرهنگی دشمنان باشد، بیان داشت: دشمنان از هر حربه ای برای مقابله با ترویج تعالیم والای دینی و انقلابی بهره می گیرند که باید تلاش ارزنده ای در راستای آگاه سازی و بصیرت افزایی جامعه داشته باشیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل در پایان، گفت: اگر دشمن گزینه های مختلفی بر روی میز دارد، گزنیه روی میز ما هم وحدت اقشار مختلف جامعه است که ثمره ارزنده و والای آن در عرصه های مختلف متجلی است./950/پ202/ب

ارسال نظرات