۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۱۹۸۴۸۳
نماینده ولی فقیه در سمنان:

برخی تصور می کنند با روی کار آمدن دولت جدید فضا برای اظهار کفرشان فراهم شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر برخورد جدی و قاطعانه با عوامل قداست شکنی در جامعه، گفت: برخی تصور می کنند با روی کار آمدن دولت جدید فضا برای اظهار کفرشان فراهم شده است.
شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان حجت الاسلام شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در واکنش به اهانت روزنامه آسمان به حکم الهی قصاص، اظهار داشت: از مسؤولان قوه قضائیه می خواهم با عوامل این کار برخورد جدی بکنند.


وی با توجه به سابقه دار بودن القای شبهه درباره حکم قصاص، گفت: در زمان امام(ره) نیز عده ای نظیر این حرف ها را می زدند؛ حضرت امام فرمودند آن کسانی که این حرف ها را می زنند مرتد هستند.

 

امام جمعه سمنان خواستار موضع گیری مراجع و علما در این زمینه شد و ابراز داشت: ائمه جمعه سراسر کشور نیز این اقدام را محکوم کردند؛ مردم باید هوشیار و بیدار باشند و با اعتراض و انتقادهای خود، کاری کنند که دیگر کسی هوس تکرار چنین کاری را نکند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با بیان این که ممکن است بعد از این به سراغ دیگر مقدسات بروند، افزود: در حال حاضر ما در عمل انجام شده قرار گرفته ایم و در این شرایط مهم ترین کار این است که جلوی تکرار چنین اتفاقاتی گرفته شود.

برخی تصور می کنند با روی کار آمدن این دولت زمینه ای برای اظهار کفرشان فراهم شده است

وی دست اندرکاران این اقدام را آتش زیر خاکستر توصیف کرد و گفت: اینها گاهی که برایشان میدان پیدا می شود کفرشان را ظاهر می کنند؛ این افراد تصور می کنند با این تغییر و تحولی که در دولت پیدا شده است می توانند حرف هایی که در دل دارند را آشکار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان این اتفاق را امتحانی برای مسؤولان کشور دانست و ابراز داشت: فعلا قوه قضاییه این روزنامه را توقیف کرده است اما برخی رسانه ها از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گلایه کردند که چرا هیچ واکنش مناسبی در این باره از خود نشان نداده است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: به قول معروفی که در میان طلبه ها رایج است«لیس هذا اول قاروره کسرت فی الاسلام» یعنی این دفعه اولی نیست که چنین کارهایی می کنند./928/ت302/ج

ارسال نظرات