۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۹۹۴۴۵

بازدید نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان از دفتر خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان امروز از دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا بازدید کرد.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي حجت الاسلام سيد محسن شفيعي ، مسؤول نهاد رهبري در دانشگاه هاي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول دفتر نهاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، ظهر امروز با حضور در دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا، خبرنگاران این خبرگزاری را پر تلاش و متعهد خواند و گفت: امیدوارم خداوند متعال تلاش های خدمت گزاران انقلاب در سال 92 را به شایستگی قبول کند و اصحاب رسانه بتوانند در سال جدید به تکالیف شرعی و وظایف بزرگ رسانه ای خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی رسیدگی کنند.

 

وی با بیان این که خبرگزاری رسا می تواند به عنوان الگویی متفاوت در عرصه رسانه ای تبدیل شود اظهارداشت: خبرگزاری رسا با وجود این ویژگی که خود را نسبت به حوزه های علمیه متعهد می داند به یقین می تواند الگوی متفاوتی در عرصه رسانه ای باشد و کارآمدی این الگو را اثبات کند.

 

حجت الاسلام شفیعی در ادامه به اقتصاد مقاومتی و الزامات آن اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی که مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده اقتصادی بومی، علمی و برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه تطهیر برخی از سران فتنه اشاره و تصریح کرد: افرادی در سال 88 ضربه ای را که می توانستیم با حضور 40 میلیون نفری مردم در پای صندوق های رأی به مستکبران و دشمنان انقلاب وارد کنیم را با اردو کشی خیابانی خنثی کردند.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان ادامه داد: اردوکشی خیابانی علیه قوانین و نظام جمهوری اسلامی گناهی نابخشودنی است./9462/پ203/س

ارسال نظرات