۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۹۹۷۲۳
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران با آیت‌الله وحید خراسانی

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله وحید خراسانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران و عضو موسس روحانيون مبارز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، پیش از ظهر  امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله حسین وحید خراسانی، از مراجع تقلید با اشاره به این‌که مسجد جمکران سالانه بیش از 15 میلیون زائر دارد، گفت: البته ظرفیت بیش از این نیز وجود دارد که نیازمند تسهیلات بیشتری است.
وی افزود: طبق نظرسنجی که صورت گرفته مشخص شده که بیش از 85 درصد زائران مسجد مقدس جمکران به عشق خود حضرت ولی عصر(عج) در این مکان حضور پیدا می‌کنند و تنها نزدیک 15 درصد برای رفع مشکلات به این مکان مقدس می‌آیند.
تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این‌که تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا ظرفیت‌سازی برای بهره‌برداری عظیم از این پایگاه عظیم شیعی صورت بگیرد، اظهار داشت: تلاش ما این است که این مسجد تریبون و عرصه‌ای برای حوزه علمیه قم و مراجع عظام تقلید در جهت ابلاغ دین به مردم قرار گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «مسجد جمکران پایگاه عظیم جهان تشیع است»، خاطرنشان کرد: این مسجد ظرفیت سالانه 50 تا 60 میلیون زائر را دارد چون شیعیان از جای جای جهان در این مسجد حضور پیدا می‌کنند و این مسجد تبدیل به ظرفیتی برای ترویج اسلام ناب شده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک‌های فکری و نظر مساعد مراجع عظام تقلید و عنایت خداوند متعال و امام زمان(عج)، عرصه های بیشتری برای گسترش معارف اهل‌بیت(ع) فراهم شود.
تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه به تشریح برخی از خدمات انجام شده و در دست اقدام مسجد مقدس جمکران پرداخت و تصریح کرد: در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی بلند مدت توقف چند ساعته زائران در شهر قم را تبدیل به توقف چند روزه کنیم که این تأثیر بسیاری در روحیات معنوی مردم خواهد داشت./907/پ203/ع
ارسال نظرات