۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۰۰۰۵۹
رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس:

رهبری حجت را بر مسؤولان تمام کردند/ اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان عالیرتبه نظام اشاره کرد و گفت: رهنمودهای اخیر ایشان ابهامات اجرایی اقتصاد مقاومتی را برطرف کرد.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

عزت الله یوسفیان ملا، رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل،  با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مسؤولان عالیرتبه کشور در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: براساس اصل 110 قانون اساسی سیاست های کلی نظام از وظایف مقام معظم رهبری است که معظم له می توانند در همه ابعاد برنامه ریزی و ابلاغ کنند.

 

وی با بیان این که در اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند تقویت تولید داخلی باید مدنظر باشد، بیان داشت: منظور مقام معظم رهبری این نبود که هیچ گونه ارتباطی با اقتصاد دنیا نداشته باشیم.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به این که ما باید برای پیشرفت اقتصاد داخلی از تجارب اقتصاد خارجی استفاده کنیم، ادامه داد: ما اگر بخواهیم سرمایه مردمی را جذب کنیم باید امکانات زیرساختی و تسهیلات لازم را فراهم کنیم تا سرمایه گذاران احساس امنیت کنند.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در سخنان خود نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی را دقیقاً برای مسؤولان روشن کردند، خاطرنشان کرد: ایشان با سخنان حکیمانه خود حجت را بر همه مسؤولان نظام و روسای سه قوه تمام کردند و هیچ گونه شک و شبهه ای در اجرا نخواهد بود.

 

یوسفیان ملا با بیان این که وقتی بسترها آماده باشد جاذبه های سرمایه گذاری آماده می شود، خاطرنشان کرد: باید اتکا به نفت در بودجه کم شود و به تدریج از بین برود و درآمدهای نفتی تنها در کارهای زیربنایی هزینه شود.

 

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و متعاقب آن ارائه توصیه های بسیار مهم و راهگشا به سران قوا و مسؤولان حجت را بر همگان تمام کردند، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حل بسیاری از مشکلات و تسهیل در امور را گفتمان سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی و تبدیل آن به یک گفتمان عمومی دانستند.

 

یوسفیان ملا تصریح کرد: همه به ویژه مسؤولان قوای سه گانه باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند و در راستای اجرایی کردن این سیاست ها مجاهدت و استقامت کنند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس افزود: سخنان مقام معظم رهبری کلاس درس برای مسؤولان نظام و مردم بود تا در اجرای اقتصاد مقاومتی ابهامی وجود نداشته باشد./950/ت303/ج

ارسال نظرات