۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۰۲۱۸۱
فرمانده تیپ امام صادق(ع):

وزیر ارشاد رسالت اصلی خود را فراموش کرده است/ صدور مجوز برای آثار مروج فرهنگ غرب جای سؤال دارد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) تاکید کرد: آقای وزیر ارشاد چرا شمارسالت خود را فراموش کرده و به کتابها و فیلمهایی که سالیان متمادی به خاطر بی محتوایی و ترویج فرهنگ منحط غربی در بایگانی ادارات خاک خورده و اجازه نشر پیدا نمی کردند، مجوز نشر می دهید؟!
حجت الاسلام حسين طيبي فر مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان حجت الاسلام حسين طيبي‌فر، فرمانده تيپ مستقل 83 امام جعفرصادق(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با ایام فرخنده میلاد با سعادت صدیقه کبرا فاطمه زهرا سلام الله علیها ، گردهمایی فرماندهان و اعضای شوراهای پایگاههای مقاومت بسیج طلاب در تیپ تبلیغی رزمی83 امام جعفر صادق(علیه السلام )برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام طیبی فر فرماندهی تیپ با استناد به آیاتی از سوره حدید اظهار داشت: نرم افزار نوریه، نرم افزاری است که مهندس هستی برای نظام خلقت، ترسیم کرده است. مهندس هستی در کنار ارائه نرم افزار،ابلاغ کننده و مجریان آن را که پیامبران ومعصومین و در زمان غیبت ولی فقیه است معرفی کرده است.


وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه به معنای تداوم همان نرم افزار نوریه است ،افزود: افرادی که از آن سرپیچی کنند فردای قیامت ملتمسانه درخواست نور می کنند اما جواب می شنوند "قیل ارجعوا ورائکم فالتمسوا نورا "باید قبلا در دنیا این نور را تهیه می کردید.


وی در ادامه با بیان اینکه تمام مخالفتهایی که در طول تاریخ در مقابل دین صورت گرفته به منظور حذف وی ا دست کاری در این نرم افزار بوده است، تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید تمام مسؤولان جایگاه خود را بشناسند و با حرکت در مسیر این نرم افزار، از محدوده ای که رهبری به عنوان سکاندار نظام برای آنها ترسیم کرده تجاوز نکنند.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: کسانی که فرقی بین هنر ارزشی و غیر ارزشی نمی گذارند و یا برای علوم انسانی خط قرمز قائل نیستند و یا از دولت به عنوان رحم اجاره ای برای نطفه گذاری و حرکتهای براندازانه دوران اصلاحات سخن می گویند، اینها دنبال حذف یا دستکاری در این نرم افزار هستند.


فرمانده تیپ امام جعفر صادق (ع) در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به جایگاه و اولویت فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی نگرانی و دل مشغولیهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ را یاد آور شد وضمن برشمردن مصادیقی از سهل انگاریهایی که توسط مسئولان دنسبت به فرهنگ دینی وانقلابی مردم صورت گرفته، وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی را مخاطب قرار داد و اظهار داشت: آقای وزیر !چرا شمارسالت خود را فراموش کرده و به کتابها و فیلمهایی که سالیان متمادی به خاطر بی محتوایی و ترویج فرهنگ منحط غربی در بایگانی ادارات خاک خورده و اجازه نشر پیدا نمی کردند، مجوز نشر می دهید؟!

/924/د102/ج 

ارسال نظرات