۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۲۰۴۶۵۵
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:

افتتاح نمایشگاه ستاد بازسازی عتبات عالیات در خانه ملت

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه ده سال تلاش خادمان بازسازی عتبات عالیات با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در محل خانه ملت گشایش یافت.
 عتبات عاليات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: مشارکت ایرانیان در بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه امر غریبی نیست و انتظار است که ایرانیان همچون گذشته در این امر ثابت قدم بمانند.

دکتر لاریجانی با بیان این­که طرح­های توسعه­ای حرم­های مطهر نجف، کربلا، کاظمین و سامرا کارهای بزرگ و دراز مدتی است اظهار داشت: همت بلند ایرانیان و هنرمندان ایرانی در بازسازی عتبات عالیات و تلاش دست اندرکاران بازسازی ستودنی است.

وی گفت: ماحصل زحمات این عزیزان و آثار ارزشمند آن­ها برای مردم ایران باقیات الصالحات خواهد بود.

همچنین در این مراسم حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تشریح اقدامات ستاد اظهار داشت: همه آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه و اقدامات انجام شده در عتبات نمادی بارز از محبت و ارادت ایرانیان به ویژه هنرمندان ایران اسلامی به ائمه معصوم(ع) می­باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات تا چهارشنبه 17 ادیبهشت­ماه در خانه ملت میزبان نمایندگان و بازدیدکنندگان می­باشد. /966/د102/ع

ارسال نظرات