۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۲۰۴۶۸۲
آیت الله موسوی جزایری:

بی تفاوتی در برابر معضلات اجتماعی سبب دلسردی آمران به معروف می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بی تفاوتی در جامعه را سبب دلسردی مؤمنان دانست و گفت: اگر در مقابل شهادت شهید خلیلی واکنشی نشان ندهیم اشرار مغرور می شوند.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، پیش از ظهر امروز، در حاشیه یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، در جمع خبرنگاران با گرامی داشت یاد و خاطره طلبه شهید علی خلیلی و با بیان این‎که جلسات بزرگداشت شهدا سبب زنده شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می شود، افزود: امیدوارم اقداماتی که امت حزب الله و شهیدپرور برای گرامی داشت شهیدان والامقام انجام می دهند مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد.

امام جمعه اهواز، تجلیل از شهدای امر به معروف و نهی از منکر را دلگرم کننده مؤمنان و کسانی که این فرایض را انجام می دهند دانست و گفت: اگر در برابر شهادت شهید خلیلی واکنشی نشان ندهیم اشرار مغرور و آمران به معروف دلسرد می شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی دانست و بیان داشت: حضور در مجالس و محافل شهدا، احیای این فریضه را در پی دارد.

وی گفت: از مؤمنان، قشرهای گوناگون مردم، طلاب و روحانیان می خواهم اتحاد خود را حفظ و نماز جماعات را باشکوه برگزار کنند تا مخالفان حساب ببرند./9463/پ203/غ

ارسال نظرات