۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۰۶۷۴۲
آیت الله موسوی جزایری:

تقوا مهم ترین سلاح رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان به اختلافات رزمندگان ایرانی و سربازان عراقی در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: یک سوی جنگ لشکر صدام با قصاوت قلب و در سوی دیگر رزمندگان اسلام با سلاح تقوا در حال مبارزه بودند.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در  آیین رونمایی از کتاب زندان الرشید، با اشاره به چاپ این کتاب از سوی سردار علی اصغر گرجی اظهار داشت: سردار گرجی سال ها افتخار فرماندهی در جنگ را بر دوش دارد و همچنین از آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

امام جمعه اهواز با اشاره به شکنجه های رزمندگان در زندان های بعثی تصریح کرد: سختی ها و غربت های جنگ هشت ساله به این دلیل که رزمندگان می دانستند در مسیر امام زمان(عج) می جنگندند شیرین بود.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مصیبت های جنگ شیرین است، اظهار داشت: برخی از رزمندگان همانند سیدالشهدا استخوان های خود را نیز در راه اسلام فدا کردند.

 

آیت الله موسوی جزایری به اختلافات رزمندگان ایرانی و سربازان عراقی در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: یک سوی جنگ لشکر صدام با قصاوت قلب و در سوی دیگر رزمندگان اسلام با سلاح تقوا در حال مبارزه بودند.

 

امام جمعه اهواز در ادامه بیان داشت: محبت و مهربانی رزمندگان ایرانی به قدری بود که در برخی مواقع تعجب نیروهای هلال احمر را بر می انگیخت.

 

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که رزمندگان اسلام با دست های خالی در مقابل لشکر به دندان مسلح بعث قرار داشتند، گفت: امتحان بزرگ آزادگان این بود که در مقابل شکنجه های رژیم بعث ایستادند اما هرگز از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی کوتاه نیامند.

 

وی با اشاره به اردت مردم عراق به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: عکس حضرت آیت الله خامنه ای در شهرهای عراق نصب است و این نشانه تحقق وعده خدا مبنی بر پیروزی حق بر باطل است.

 

آیت الله موسوی جزایری در ادامه افزود: اثری از رژیم بعث که مروج افکار ضد شیعی و ضد ایرانی بود باقی نمانده و در محرم و صفر ندای یا حسین مردم این کشور در جهان طنین انداز می شود./9464/پ202/ب

ارسال نظرات