۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۰۷۰۵۶
آیت‌الله حسینی بوشهری:

استکبار جهانی از مقابله با ایران احساس خطر می‌کند/ توطئه‌های دشمن با یک سخنرانی رهبری خنثی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه گفت: به پاس ایستادگی ملت و پیشرفت های نظامی ایران، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از مقابله با نظام اسلامی احساس خطر می‌کنند.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه‌ امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک به مناسبت سالگرد فتح خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر حادثه‌ای ماندگار در تاریخ ملت ایران و جهان است.

وی با بیان این‌که آیات نصرت الهی در قرآن فراوان است، ابراز کرد: ایمان به خدا استقامت و ایثار از جمله شاخصه‌های پیروزی از نگاه قرآن است.

سوم خرداد در تاریخ افتخار آفرینی‌های ملت ماندگار شد

مدیر حوزه‌های علمیه با تأکید بر این که دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر از نصرت‌های الهی هستند، اظهار کرد: طبق آیات قرآن مؤمنان هیچ‌گاه از دشمنان نمی‌ترسند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که ایران اسلامی همیشه مورد تهدید و تحریم دشمن بوده است، افزود: خوشبختانه مردم و نیروهای مسلح ما همیشه در برابر تهدیها و تحریم‌های دشمنان ایستادگی کرده و در این راه ذره‌ای ضعف از خود نشان نداده‌اند.

استکبار جهانی از مقابله با نظام اسلامی احساس خطر می‌کند

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به پاس ایستادگی ملت ایران و پیشرفت های نظامی ما استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از مقابله با نظام ما احساس خطر می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ملت ایران، ابراز کرد: به همت سپاه، بسیج، نیروهای مسلح و مردم مقاوم ما باید کوشید تا کارهای به ظاهر ناشدنی به افتخارات بزرگ تبدیل شوند.

امام جمعه قم با اشاره به این‌که ملت ما پرچم ایران اسلامی را در دنیا به احتزاز در خواهند آورد، گفت: ملت و نیروهای مسلح ما همیشه با قدرت در برابر دشمن می‌ایستند و برای کشور افتخار می‌آفرینند.

مدیر حوزه‌های علمیه اقتدار و صلابت نیروهای مسلح را مورد اشاره قرار داد و گفت: نیروهای مسلح ما از عزت و تمامیت ارضی ایران دفاع می‌کنند و به کسانی که قصد کوچک‌ترین تعرضی به کشور را داشته باشند تو دهنی محکمی می‌زنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان این‌که دشمن به بهانه مذاکرات هسته‌ای به دنبال خلع سلاح ما است، اظهار کرد: ملت ما هیچ‌گاه در برابر دشمن از خود ضعف و سستی نشان نمی‌دهد.

وی ادامه داد: هرچند دشمنان در مذاکرات هسته‌ای بهانه جویی و مشکل تراشی می‌کنند اما ما در مسیر آرمان‌های نظام محکم ایستاده‌ایم تا آنها سر عقل بیایند.

مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه بر ضرورت قدردانی از نعمت ولایت تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام راحل یکی از نعمت‌های بزرگ الهی هستند.

نقشه‌های دشمن با یک سخنرانی رهبری خنثی می‌شود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بصیرت و بزرگی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: امروز دشمنان به این نکته اذعان دارند که نقشه‌هایشان با یک سخنرانی رهبری خنثی می‌شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، ناکامی‌های آمریکا در عراق را مورد توجه قرار داد و افزود: انتخابات عراق معادلات آمریکایی‌ها را به هم زد./927/پ202/ج

ارسال نظرات