۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۰۸۲۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

سپاه پاسداران نگهبان اسلام و بازوی ولایت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: سپاه پاسداران نگهبانان اسلام و بازوی ولایت است و اساس کار اسلام و دین ما هم ولایتمداری است.
سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در همایش تجلیل از پاسداران نمونه و در جمع خانواده های پاسدار شاغل و بازنشسته در سالن امیرالمومنین(ع) ارشاد نکا اظهار داشت: دشمن در هر نوع تهدیدی و در آخرین تهدیدات مرگ را برای ما در نظر دارد که اعتقاد به مبداء و آخرت مانع از ترس از مرگ می شود و به نوعی این اعتقاد به مبداء شکست ندارد.

 

وی با اشاره به این که امام راحل می فرمودند ملتی که شهادت دارد، شکست ندارد، افزود: به همین دلیل امام حسین(ع) با شهادت خود پیروز میدان شد و در هر زمان و مکانی ایشان را به عنوان پیروز میدان می دانند چرا که مرگ برای ایشان حل شده بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران ادامه داد: بعد از جنگ نیز دشمن با همه نابرابری ها در مقابل ما ایستاد و ما این بار هم با سلاح ایمان و ارزش های انقلاب پیروز شدیم.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که شبیخون و حمله فرهنگی و ضدارزشی دشمن مربوط به این سال ها نیست بلکه رهبری از همان ابتدا شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی هشدار دادند، یادآور شد: متأسفانه مسؤولان وقت بدون توجه به ایم موضوع در جهت آگاهی بخشی جامعه اقدامی انجام ندادند که امروز تبدیل به ناتو و نبرد نرم و جنگ نرم و رخنه فرهنگی شد.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با خطر حمله دشمن بر ایمان و ارزش های ما هشدار دادند و اینکه دشمن در این جنگ ایمان ما را هدف قرار داده است و امروز باید هوشیار تر وبا بصیرت تر از گذشته وارد شویم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این که سپاه نهادی صدر در صد نظامی و صد در صد اعتقادی است، خاطر نشان کرد: ما با دارا بودن آموزش نظامی و تجهیزات نباید مطمئن شویم بلکه باید ایمان و اعتقادات خود را قوی کنیم چرا که با تجهیزات به تنهایی نمی توانیم به پیروزی برسیم و اگر می شد که دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران به آخرین تجهیزات مجهز بود و شکست خورد.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که آنچه در نبرد با دشمن مهم است علاوه بر تجهیزات نظامی ایمان و اعتقاد و ولایتمداری است، ادامه داد: اساس کار در اسلام و دین ما ولایتمداری است و اگر ولایت نباشد کعبه بتکده است و ولایتمداری اساس عبادت های ما است و توحید هم بدون ولایت بی معنا است.

 

نمایند ه ولی فقیه با اشاره به این که در خصوص مسأله ولایت سه گروه وجود دارند، گفت: گروهی که عقب ماندند، گروهی که جلو افتاده اند و گروهی که همراه ولایت حرکت می کنند و گروهی که عقب ماندند، گروهی که جلو افتاده اند از گروه هلاک شدگان هستند.

 

وی گفت: آنهایی که بعد از فتنه سال 88 نتوانستند تشخیص دهند که در این فتنه گروهی طرف اسلام و گروهی دشمن اسلام بوده اند خسران کرده اند.

 

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: این روزها روزهای سخت انقلاب است که باید با بصیرت افزایی و ولایتمداری پای ارزش ها و آرمان های نظام بمانیم و بدانیم که پاسداران با ولایت زندگی می کنند و محورشان ولایت است و هجمه های مختلف دشمنان بیانگر اقتدار نظام و این نهاد  است که مایه ترس و وحشت در دل دشمنان شده است.

 

وی گفت: تحریم در عمل چیز بدی نیست و بی کفایتی بعضی ها تحریم را به وجود آورد و به جایی رساند که بخواهند عزت و استقلال کشور را گره بزنند و ما قوی تر از گذشته در میدان حاضر شویم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: متأسفانه عده ای در کشور به دنبال بی معنا جلوه دادن استقلال درون کشور هستند که این ترفندها به ضرر خودشان تمام شده است به طوری که امروز به جایی رسیدیم که بیش از 50 کشور جهان تجهیزات نظامی خود را از ایران می گیرند.

 

حجت الاسلام غلامی افزود: پایندی به ارزش ها و ولایت از شاخصه های مهم پاسداران است که در کنار ایمان به خدا، دشمن ستیزی، دشمن شناسی و گذشت و ایثار متبلور است./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات