۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۰۸۷۰۴
مدیر حوزه علمیه آمل:

طرح مسأله ولایت فقیه خط بطلانی بر توطئه استکباری دشمنان بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که وجود ولایت فقیه در ایران اسلامی یک نعمت بزرگ و سرمایه ای گرانقدر است، گفت: ولایت فقیه ثمرات و دستاوردهای ارزنده ای برای نظام اسلامی ما داشته است که به نحو ارزنده ای برای آحاد مردم ملموس است.
حجت الاسلام منصور يزداني، مدير حوزه علميه ابوالحسن اميرالمومنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه حضرت ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، گفت: ولایت فقیه از ارکان اساسی و مهم ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که معیار نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است که آحاد جامعه  باید تبعیت از ولایت فقیه را بر خود یک تکلیف مهم  بدانند، بیان داشت: تبعیت از ولایت فقیه با حرکت در مسیر ولایت و عمل به رهنمودهای ایشان مشخص می شود.

 

مدیر حوزه علمیه آمل، ادامه داد: امام خمینی(ره) با تأکید بر جایگاه ولایت فقیه خط بطلانی بر بسیاری از طرح های منافقانه دشمنان علیه نظام اسلامی کشیدند.

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر ضرورت تقویت و حمایت از جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تأکید داشتند، افزود: مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه ها و بحران های داخلی و خارجی یک اصل مهم است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است هر حرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.

 

وی با اشاره به این که دشمنان همیشه در راستای تضعیف جایگاه ولایت تلاش کرده اند و دلیلش آن بوده که به اهمیت این جایگاه پی برده اند، بیان داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش داشتند تا مردم را از ولایت جدا کنند که نه تنها در این راستا به توفیقی نرسیدند بلکه آن چه امروز مشاهده می شود پیوند صمیمی و مستحکم مردم با ولایت است که این ملت ولایت مدار به نحو ارزنده ای در راستای اجرای تدابیر و رهنمودهای گرانقدر رهبری گام بر می دارند.

 

مدیر حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که وجود ولایت فقیه در ایران اسلامی یک نعمت بزرگ و سرمایه ای گرانقدر است، گفت: ولایت فقیه ثمرات و دستاوردهای ارزنده ای برای نظام اسلامی ما داشته است که به نحو ارزنده ای برای آحاد مردم ملموس است.

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که دستاوردهای وجود ولایت فقیه برای نظام اسلامی ما به وضوح روشن و نمایان است، افزود: حرکت در مسیر ولایت می تواند زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی باشد.

 

وی با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

مدیر حوزه علمیه آمل با تأکید بر این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: در شرایطی که دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش های نظام دینی استفاده می کنند باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم تا به انقلاب آسیبی نرسد.

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که اقتدار ایران اسلامی مرهون تلاش های ارزنده امام راحل، خون های پاک شهدا و رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب است، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جامعه اجرایی کرده و اهتمام والایی در این راستا داشته باشیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات