۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۰۹۱۵۳

کنفرانس ملی پژوهش‌های نوین در علوم انسانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کنفرانس ملی پژوهش‌های نوین در علوم انسانی به‌همت مؤسسه مدیران ایده پرداز و با همکاری مرکز آموزش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با مشارکت وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای علمی پژوهشی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
حسين طلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کنفرانس ملی پژوهش‌های نوین در علوم انسانی امروز سه‌شنبه بیستم خرداد ماه به‌همت مؤسسه مدیران ایده پرداز و با همکاری مرکز آموزش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و با مشارکت وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای علمی پژوهشی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این کنفرانس با عنایت به ضرورت توسعه آموزه‌های بنیادی در علوم انسانی و در راستای منویات مقام معظم رهبری با رویکرد "ارائه دستاوردها و پژوهش‌های نوین در علوم انسانی" برگزار شد.

مقالات در شش بخش مدیریت، اقتصاد، حقوق، روانشناسی، علوم اجتماعی و علوم تربیتی به این کنفرانس ارسال شده است.

این کنفرانس با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده کار آفرینی، دانشگاه تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، جهاد دانشگاهی، انجمن جامعه شناسی ایران، بنیاد شهید امور و ایثارگران، صنایع نیوز، پایگاه خبری میهن پرس برگزار شد.

برپایه این گزارش در این کنفرانس حسین طلا، نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دانشگاه باید برای واقعیت زندگی ما برنامه داشته باشد و الگو بدهد، بر ضرورت بومی‌سازی علوم انسانی تأکید کرد و گفت: خروجی دانشگاه باید متناسب با جامعه باشد.

وی اظهار داشت: اکنون با چهار جنگ اطلاعاتی، فرهنگی، دیپلماتیک و اقتصادی درگیر هستیم.

مهندس غرضی وزیر اسبق پست، تلگراف و تلفن، سلیمان ایران‌زاده رییس کنفرانس و زمانی مقدم دبیر علمی کنفرانس از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه کنفرانس ملی پژوهش‌های نوین در علوم انسانی بودند.

تقدیر و تجلیل از مقالات برگزیده و ارائه شماری از مقالات از دیگر برنامه‌های این کنفرانس بود./956/202/ع

ارسال نظرات