۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۲۰۹۹۴۲
نماینده ولی فقیه در استان البرز:

بیانات رهبر انقلاب چراغ راه و مشعل فروزان هدایت جامعه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما راهی طولانی در پیش داریم که همان ایجاد تمدن اسلامی و الگو بودن برای جوامع بشری است و آنچه مقدمه این راه طولانی است همان نیروهای بسیجی هستند از این رو بایست جوانان عالم، بصیر، آشنا و هوشمند که در موقع خود درست عمل می کنند تربیت کنیم.
 نماينده ولي فقيه در استان البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی امام جمعه شهرستان کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در جمع سرمربیان حلقه های صالحین استان البرز که با حضور  سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و  سردار استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن(ع) این استان در دفتر امام جمعه  شهرستان کرج برگزار شد گفت: امام زمان (عج) عین ناظره است، در طول روز باید حواسمان باشد که چگونه عمل می کنیم  تا خدای نکرده شرمنده ولی عصر (عج) به معنای خاص کلمه نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در گردهمایی سرمربیان حلقه‏های صالحین استان البرز گفت: طرح صالحین از آن دسته طرح هایی است که توانسته کمبودهای موجود در محتوای لازم جهت رشد فکری و معنوی مردم را جبران کند.

امام جمعه شهرستان کرج با اظهار این مطلب که به بسیجی بودن خود و از اینکه فعال در عرصه بسیج هستم افتخار میکنم ادامه داد: هیچ طرحی تاکنون به قوام صالحین در کشور مطرح نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری چراغ راه و مشعل فروزان هدایت جامعه است افزود: به فرموده معظم رهبری ما راهی طولانی در پیش داریم که همان ایجاد تمدن اسلامی و الگو بودن برای جوامع بشری است و آنچه مقدمه این راه طولانی است همان نیروهای بسیجی است و در این راستا می بایست جوانان بصیر، آشنا و هوشمند که در موقع خود درست عمل می کنند تربیت کنیم.

استاد شجره طیبه صالحین استان البرز تصریح کرد: از جمله کارهایی که سرمربیان صالحین باید به  آن اهتمام ورزند  نهادینه کردن مبانی امام(ره) و مقام معظم رهبری در دل و جان بسیجیان است.

امام جمعه کرج همچنین تسلط بر قران و روایات اهل بیت را از الزامات یک سرمربی خواند و خاطر نشان کرد: سرمربیان می بایست اقتضائات محیطی را مدنظر قرار دهند .

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر این‌که هر چه قدر کارهای همگرایی در کرج انجام شود بافت فرهنگی هم به تبع آن ایجاد خواهد شد ادامه داد: در استان البرز که محل هجمه ها است به کار فرهنگی مضاعف نیازمندیم و باید چند برابر جان دهیم و بی خوابی بکشیم.

استاد شجره طیبه صالحین استان البرز فرهنگ والای امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید امر به معروف را با تمام ابعاد و بالنده تر از گذشته وارد بسیج کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در پایان با تاکید بر اینکه باید کاری کنیم تا همه دوستان از صالحین باشند  افزود: عمل صالح کردن با صالح شدن فرق می کند ممکن است کسی عمل صالح انجام دهد اما صالح نباشد چرا که صالح کسی است که گوهر ذات او صالح است./9592/پ202/ع

ارسال نظرات