۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۱۱۸۰۷

بازخوانی سلسله مباحث قرآنی رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ با هدف بستر سازی مطمئن و ماندگار برای انس با معارف قرآنی و تعمیق آن در وجود خواهران طلبه، سلسله جلسات بازخوانی و تبیین کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن برگزار می‌شود.
قرآن در کلام مقام معظم رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا، کانون پیام ولایت جامعه الزهرا(س) با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران طلبه فاطمه الزهرا(س) با هدف بستر سازی مطمئن و ماندگار برای انس با معارف قرآنی و تعمیق آن در وجود خواهران طلبه، سلسله جلسات بازخوانی و تبیین کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را برگزار می‌کند.

آشنایی با اصول معارف دینی و عمق بخشی به آن با تبیین کاربردی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بازسازی فضای جلسات تفسیر ایشان در چهل سال گذشته به عنوان مؤثرترین حربه علیه حکومت طاغوت و آموختن روش استفاده علمی از اصول اعتقادی قرآن به دور از مفاهیم نظری و ذهنی پیچیده از جمله اهداف برگزاری این جلسات است.

بستر سازی برای انس با محوری‌ترین بخش از اندیشه‌های مقام معظم رهبری یعنی معارف قرآنی و آشنایی با شیوه معظم له و به کارگیری آن در ایجاد شور و شعور انقلابی جوانان و حرکت بخشی را می‌توان از اهداف برگزاری سلسله جلسات بازخوانی و تبیین کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن دانست.

گفتنی است این دوره هر روز ماه رمضان المبارک (حتی ایام تعطیل و جمعه‌ها) از ساعت 8:30 الی 10 صبح با حضور حجت‌الاسلام طاهری آغاز شده و تا آخر ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام، نام خود را به سامانه پیامکی انجمن علمی فرهنگی طلاب به شماره «30007227005252» ارسال کنند.

میدان جانبازان، خیابان شهیدین فاطمی(دورشهر)، کوچه 4، پلاک 29 حوزه مقاومت بسیج خواهران طلبه فاطمه الزهرا(س) مکان برگزاری این دوره است.

همچنین به زودی صوت کلاس‌ها بر روی سایت جامعه الزهرا(س) قرار داده می‌شود./993/د101/س

 

ارسال نظرات