۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۱۳۳۱۴
آیت الله علما در گفت وگو با رسا:

مبارزه مسلحانه تنها راه نجات فلسطین است/ غرب شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، رژیم غاصب صهیونیستی را از هر زمانی ضعیف تر دانست و گفت: حتی مقاومت فلسطین با امکانات کمی که دارد به راحتی می تواند گنبد آهنین را بشکافد و دور ترین شهرهای صهیونیست نشین را مورد هدف قرار دهد.
آيت الله مصطفي علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که رژیم غاصب اسرائیل در نهایت ضعف است، اظهار داشت: امروز دورترین شهرهای صهیونیست نشین در تیر رس موشک های مقاومت است و بر همگان مشخص شد که برخلاف تبلیغات گسترده آنها گنبد آهنین هیچ تأثیری ندارد.


وی افزود: مقاومت فلسطین که امکانات چندانی ندارد توانسته این گنبد را بشکند و با صهیونیست ها مقابله کند، این مسأله نشان می دهد که کشورهای دیگر به راحتی می توانند اسرائیل را مورد هدف قرار دهند.


امام جمعه کرمانشاه گفت: مقامات اسرائیلی گاهی از حمله زمینی و گاهی هم از عقب نشینی سخن می گویند؛ این تردیدها نشانه ضعف آنان است.


آیت الله علما با بیان این که حملات اسرائیل معمولا جنبه آزمون توان خود و طرف های مقابل را دارد، ابراز داشت: اینها می خواهند وضعیت منطقه و موقعیت خود را بسنجند به همین دلیل به لبنان و سوریه نیز حمله هوایی کردند.


وی مقاومت مردم غزه را بسیار ارزشمند خواند و گفت: در این حملات افراد بسیاری شهید و هزار زخمی به جای مانده است و کشتار مردم بی پناه فلسطینی به هیچ وجه مقاومت آنها را متزلزل نکرده است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اوضاع آشفته منطقه، بیان داشت: گرچه امروز فلسطین، سوریه و لبنان از یک سو و عراق نیز از سوی دیگر مورد هجمه دشمنان اسلام قرار گرفته اند اما این امر موجب گسترش و تقویت فرهنگ مقاومت و ایستادگی در منطقه شده است.


امام جمعه کرمانشاه افزود: امروز دست این جنایتکاران برای همه مردم منطقه رو شده است؛ شاید روزهای اولیه حمله داعش به عراق برخی زمزمه ها شنیده می شد اما دیگر چنین موضع گیری هایی وجود ندارد؛ این دلیلی بر پیشرفت اهداف جبهه مقاومت در منطقه است.


آیت الله علما با محکوم کردن سکوت مجامع جهانی نسبت به جنایات صهیونیست ها، گفت: اروپایی ها اسیر رژیم غاصب اسرائیل و شرکت های صهیونیستی هستند بنابراین طبیعی است که غربی ها و آمریکایی ها در این زمینه سکوت و ملاحظه کاری کنند.


وی به تظاهرات و اعلام انزجار بسیاری از کشورهای دنیا در مقابله با این آدم کشی ها اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهایی که آزاد منش هستند و بسیاری از ملت های آزاده در این زمینه اعتراض داشته و با برگزاری تظاهرات موضع گیری کردند.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تنها راه رهایی ملت فلسطین از چنگال اسرائیل غاصب را مقاومت و ایستادگی دانست و گفت: امروزه فلسطینی ها این مطلب را به خوبی فهمیده اند که باید به خودشان متکی باشند؛ این فرهنگ و طرز تفکر بسیار مهم است.


امام جمعه کرمانشاه پیشرفت های جبهه مقاومت را مرهون فرهنگ پایداری و خود اتکایی دانست و یادآور شد: تا چند سال پیش فلسطنینی ها نه سلاح و نه موشکی داشتند که بتوانند در مقابل صهیونیست ها بایستند، ابزار جنگی آنها سنگ بود؛ اما امروز با پهپادها و موشک های خود در مقابل اسرائیل قد علم کرده اند.


آیت الله علما با تأکید بر این که فلسطین برای نجات خود راهی به جز مبارزه مسلحانه ندارد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی جز زبان زور چیز دیگری را نمی فهمد./928/ت302/ج

ارسال نظرات