۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۱۴۱۴۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی اصفهان با نظام نامه جدید برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت: نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان در سال جاری مبتنی بر نظام نامه تدوین شده جدید برگزار می‌شود.
حجت الاسلام قطبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز با اشاره به این که نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان در سال جاری مبتنی بر نظام نامه تدوین شده در این خصوص برگزار می شود تصریح کرد: در این نظام نامه شیوه انجام تمام مراحل برگزاری جشنواره مطبوعات مانند، دسته بندی موضوعات، شیوه داوری، الگوی اختتامیه، شاخص های داوری قید شده است.

 

 

وی دو مرحله ای شدن داوری آثار در بخش موضوعی را از تفاوت های جشنواره مطبوعات سال جاری با جشنواره سال قبل عنوان کرد و گفت: در فراخوان نهمین جشنواره مطبوعات اصفهان شاخص های ارزیابی داوری بخش موضوعی درج شده است.

 

  

حجت الاسلام قطبی با اشاره به آثار دریافت شده نهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان گفت: تعداد آثار در برخی از بخش ها ی موضوعی قابل توجه است به حدی که می توان در این رشته ها جشنواره ای مجزا و تخصصی برگزار کرد.

 

 

 2140 اثر در بخش موضوعی نهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان دریافت شد

 

 

در ادامه این نشست خبری محمد قلمکاریان مشاورفرهنگی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان تعداد آثار دریافت شده در بخش فنی را نیز 1526 اثر عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تعداد آثاردریافت شده نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در آیین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان از 30 نفر برگزیده در بخش فنی و 93 نفر برگزیده دربخش موضوعی با اهدای جایزه و لوح تقدیر خواهد شد.

 

 

قلمکاریان افزود: نمایشگاه جشنواره مطبوعات از  13 تا 15 مردادماه  با حضور نشریات تجربی و غیرحرفه ای درمجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار خواهد شد ومتقاضیان شرکت در  این نمایشگاه نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان می توانند تا شنبه 4 مرداد ماه  در این زمینه اعلام آمادگی کنند. 

 

 

لازم به ذکر است نشست خبری مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه اول مرداد ماه ) با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات