۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۱۵۱۷۸
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در بیانیه‌ای:

وهابیت به همراه صهیونیسم نسل کش به دنبال ذبح دین اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه(ع) در بیانیه‌ای با محکوم کردن جنایات وهابیت در این روز گفت: وهابیت تکفیری، که ریشه در تحجر و بازگشت به دوران جاهلیت دارد، امروز با صهیونیسم پنجه در پنجه هم انداخته و با نام دین انسانیت را ذبح می‌کنند.
شوراي سياستگذاري ائمه جمعه

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام در بیانیه‌ای اعلام کرد که هشتم شوال روز هتک حرمت به شعائر شیعیان است لذا مومنین با حضور در اماکن مقدسه این روز را گرامی بدارند.

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

«نابخردان عالم نما و ظاهرگرایان عابدنما، امویان عصر چون مزدوران ایادی کفر و الحاد با بهانه اسلام خواهی، حیات اسلام را نشانه رفته‌اند.

 

تنها اماکن متبرکه و قبور مقدسه نیست که مورد هجمه‌ی آنان قرار گرفته است، آنان برای دین زدایی آمده‌اند، وهابیت تکفیری، که ریشه در تحجر و بازگشت به دوران جاهلیت دارد، امروز با صهیونیسم پنجه در پنجه هم انداخته و با نام دین انسانیت را ذبح می‌کنند.

 

صهیونیسم به دنبال نسل کشی و انتقام تاریخی با نوع بشر است و با ایجاد، حمایت و هویت بخشی به تروریست‌های سازمان یافته در قالب گروه‌های مختلف به دنبال فرقه گرایی و التقاط است.

 

هشتم شوال امسال که با روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی مصادف گردیده، شایسته است مجمع حقوق بشر اسلامی نسبت به این هتک حرمت‌ها و جنایات اقامه دعوی نموده و ضمن محکومیت اینگونه اقدامات و فجایع انسانی، ضمانت اجرایی حقوقی اعم از کیفری، مدنی، اقتصادی، دیپلماتیک یا کنسولی از سوی کشورهای اسلامی اتخاذ نماید.

 

شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، سالروز هشتم شوال را روز هتک حرمت به شعائر شیعیان می‌داند و از مومنین می‌خواهد این روز را با حضور در اماکن مقدسه با هدف تنظیم شعائر گرامی بدارند.»/993/د102/ج

ارسال نظرات