۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۱۵۳۸۸
صبح امروز؛

رییس جمهور وارد شهرکرد شد/ اهتمام دولت برای توسعه و تحول مثبت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهوری به همراه کاروان تدبیر و امید صبح چهارشنبه به منظور انجام سفری دو روزه به استان چهارمحال و بختیاری وارد فرودگاه شهرکرد شد.
رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر حسن روحانی در فرودگاه شهرکرد مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و دیگر مقامات ارشد محلی قرار گرفت.


در مراسم استقبال رسمی از کاروان تدییر و امید، پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی، رییس جمهوری از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.

 

رییس جمهوری در این سفر علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان چهارمحال و بختیاری، قرار است با اقشار مختلف از جمله ایثارگران، نخبگان، برگزیدگان، عشایر و روستاییان استان دیدار کند.

 

شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاران استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از مجتمع فولاد شهرکرد از دیگر برنامه های رییس جمهوری در این سفر دو روزه است.

 

دکتر روحانی قرار است تا ساعتی دیگر در اجتماع مردم این استان در مجموعه ورزشی انقلاب سخنرانی کند.

 

سخنان کوتاه رییس جمهور در فرودگاه شهر کرد در جمع خبرنگاران
رییس جمهوری روز چهارشنبه هنگام ورود به استان چهارمحال و بختیاری با اظهار امیدواری از اینکه ششمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به این استان توأم با خیر و برکت باشد، تصریح کرد: دولت برای توسعه و ایجاد تحول مثبت در استان چهارمحال و بختیاری اهتمام ویژه دارد و در این راستا تصمیماتی را اتخاذ و اجرایی خواهد کرد .

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در فرودگاه شهرکرد، درباره برنامه‌ها و اهداف این سفر به خبرنگاران گفت: در آستانه اولین سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید، به استان دلاورپرور و قهرمان چهارمحال و بختیاری سفر کردیم تا با مردم و عشایر بزرگوار و غیور استان از نزدیک دیدار کرده و مطالبات و نیازهای استان را پیگیری کنیم.

 

دکتر روحانی افزود: در جریان این سفر طرح‌هایی را که در سه سال آینده برای این دولت امکان اجرای کامل و یا تکمیل بخش مهمی از آنها وجود دارد، به مردم اعلام و با مسئولان در میان خواهیم گذاشت.

 

رییس جمهوری اظهار داشت: در این سفر همچنین با فرهیختگان، علما، برگزیدگان، ایثارگران، عشایر، روستائیان و دست‌اندرکاران فعال در بخش توسعه و سرمایه‌گذاری دیدار کرده و در عرصه‌های خاص هم نظرات و دیدگاه‌های صاحبنظران را دریافت کرده و آنها را در حد امکان پیگیری خواهیم کرد. /9457/پ202/ج

ارسال نظرات