۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۱۵۶۶۸
در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛

عشایر کرمانشاه سکوت مجامع بین‌المللی در قبال کشتار کودکان غزه را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ عشایر استان کرمانشاه در بیانیه‌ای سکوت سازمان های حقوق بشری و به ویژه سازمان ملل را در قبال کشتار کودکان بی دفاع و مظلوم غزه را محکوم کردند.
طومار عليه جنايات رژيم صهيونيستي

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه عشایری و روستایی استان کرمانشاه با تهیه طوماری بلندبالا و امضای آن، حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

 

در این طومار که به امضای عشایر و روستائیان استان کرمانشاه رسیده است، علاوه بر اعلام انزجار از جنایات رژیم جعلی اسرائیل، آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مردم و کودکان بی دفاع غزه را اعلام کرده اند.

 

در این طومار به سکوت ناجوانمردانه سازمانهای حقوق بشری و نیز مجامع بین اللمی اشاره شده است.

 

در این طومار که توسط عشایر و روستائیان استان کرمانشاه به امضا رسیده است، این چنین آمده است:

 

امام خامنه‌ای:  گاهی برای کشته شدن یک حیوان در گوشه‌ای از دنیا، چنان جنجال تبلیغاتی براه می‌اندازند، اما تهاجم اخیر به غزه و کشته شدن بیش از 1000تن که اغلب آنان نیز کودکان معصوم و مظلوم هستند، نه تنها برایشان اهمیتی ندارد بلکه آمریکا و انگلیس رسماً از این حملات حمایت می‌کنند.

 

ما عشایر غیور و همیشه در صحنه استان کرمانشاه آکنده از غم و اندوه، جنایت ددمنشانه رژیم غاصب و اشغالگر قدس را که با حمایت سران استکبار جهانی (آمریکا و انگلیس) در حق مردم غزه که در محاصره همه‌جانبه اقتصادی، نظامی، بهداشتی  قرار دارند؛ صورت می‌گیرد را محکوم نموده و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده‌ی فلسطین ( علی‌الخصوص غزه) اعلام می‌داریم.

 

تاکنون این طومار به امضای بسیاری از بزرگان و سران ایلات و عشایر استان کرمانشاه رسیده است.

 

طومار مذکور در محل ساختمان امور عشایری استان کرمانشاه برای امضا دیگر عشایر منطقه در معرض دید قرار گرفته است.

 

در روزهای اخیر شاهد صدور بیانیه های بیشماری در کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم جعلی اسرائیل توسط اقشار مختلف این استان بوده و هستیم.

 

نمازگزاران کرمانشاهی خواستار برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی کشور شدند

 

نمازگزاران کرمانشاهی، در حاشیه برگزاری نماز دشمن شکن این هفته خود، با امضای طوماری خواستار برخورد جدی و شدید مسئولان قضایی با مفسدان اقتصادی در کشور شدند.

 

در این طومار که به امضای تمامی نمازگزاران در شهر کرمانشاه رسیده است، از رئیس دستگاه قضا درخواست شده است که بدون هیچ گونه اغماضی با حیف و میل کنندگان بیت المال در کشور برخورد قاطع شود.

 

مهمترین موضوع این طومار که به امضای نمازگزاران و خانواده های شهید و ولایتمدار کرمانشاه رسیده است، رسیدگی به پرونده فساد مالی برخی از افراد معلوم الحال در کشور می باشد

 

در متن این طومار 5 متری آمده است؛  مردم شهید پرور کرمانشاه حمایت قاطع خود را از قوه قضاییه اعلام و تأکید می کنند که این قوه در احقاق حقوق مستضعفین و ستاندن حق ملت از مفسدین کلان اقتصادی هیچ گونه کرنشی نداشته باشد و قاطعانه به کار خود ادامه دهد .

 

این طومار بعد از امضای نمازگزاران کرمانشاهی به قوه قضائیه کشور ارسال شد.

 

گفتنی است که این طومار در حالی از  سوی مردم مومن و ولایتمدار کرمانشاه تهیه و امضا شد که پرونده مهدی هاشمی به اتهام فساد اقتصادی کماکان در حال بررسی و جریان می باشد./998/د102/ب4

ارسال نظرات