۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۱۶۴۲۷

خبرنگاران خراسان رضوی تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در امر اطلاع رسانی و شفاف سازی وقایع و حوادث گفت: امروز خبرنگاران خراسان‌رضوی در جایگاه و موقعیت ویژه ای قرار دارند.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، سیدسعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی شب گذشته بیست و سوم مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران در امر اطلاع رسانی و شفاف سازی وقایع و حوادث گفت: امروز خبرنگاران خراسان‌رضوی در جایگاه و موقعیت ویژه ای  قرار دارند.  

 

وی درادامه با اشاره به اثرگذاری رسانه ها در وقایع جهانی افزود: امروز ما می‌بینیم که در موضوع غزه چگونه رسانه‌ها وارد شدند و سبب شدند چهره واقعی رژیم صهیونیستی به همه جهانیان نشان داده شود که این خود جایگاه و اهمیت نقش رسانه را نشان می‌دهد.

 

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در دامه گفت: قلم جایگاهی دارد که خداوند به آن قسم خورده و جایگاه رسانه بسیار ویژه است و از شرایط جامعه پویا وجود رسانه‌هاست.

 

وی افزود: از آنجاکه نقد از ابزار اولیه رشد یک جامعه است و رسانه پنجره‌ای بین مردم و مسؤولان است که اگر شفا باشد این تعامل تاثیر زیادی در جامعه می‌گذارد. امروز هیچ تریبونی جز رسانه برای بیان دیدگاه‌های مسؤولان وجود ندارد و این تعامل مسؤولان و رسانه در نهایت می‌تواند به جامعه کمک کند.

 

وی با بیان این که امروز خراسان‌رضوی دومین قطب رسانه‌ای کشور است که این بیانگر تاثیر رسانه‌های استان در سطح کشور است، تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در هفته دولت امیدواریم این تعاملات بین دولت و رسانه ها افزایش یابد.

 

گفتنی است، در پایان این همایش بیانیه ای در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیسم نیز به امضای خبرنگاران استان رسد.

 

این مراسم اگرچه به نام روز خبرنگار و گرامیداشت این قشر برگزار شد، اما بیشتر چهره هایی که در این برنامه حضور داشتند از روابط عمومی ها بودند، گویی این همایش فقط اسمی از روز خبرنگار را یدک می کشید و بهانه ای برای روابط عمومی ها شده بود./934/پ202/ب4

ارسال نظرات