۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۱۶۶۳۴
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرد:

برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم روز شهادت امام جعفر صادق

خبرگزاری رسا ـ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اطلاعیه‌ای از طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه و عموم مردم شریف و متدین برای برگزاری با عظمت مراسم روز شهادت امام جعفرصادق(ع) دعوت کرد.
شهادت امام صادق

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اطلاعیه‌ای از طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه و عموم مردم شریف و متدین برای برگزاری با عظمت مراسم روز شهادت امام جعفرصادق(ع) دعوت کرد. 

متن اطلاعیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) بدین شرح است: بیست و پنجم شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، رییس مذهب حقه جعفری، حضرت امام جعفر ابن محمد الصادق(ع) و خاطره جانسوز واقعه مدرسه فیضیه و ضرب و جرح عده‌ای از علمای اعلام و طلاب و فضلای ارجمند و مردم بی‌دفاع را به ساحت مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم حجت ابن الحسن(عج)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) تسلیت عرض می‌کنیم.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: به این مناسبت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه توجه طلاب و فضلای محترم و عموم مردم شریف و متدین را به نکات ذیل جلب می‌کند.

1ـ همگان در مراسمی که از سوی بیوت مراجع عظام و مساجد به عنوان تعظیم این روز اعلام شده شرکت نماییم.

2ـ طلاب و فضلایی که امکان مسافرت دارند به شهرستان‌های مختلف سفر کرده و مراسم روز شهادت را با عظمت برگزار کنند.

3ـ در مراسمی که در بعد از ظهر روز شهادت به مناسبت سالروز حمله عوامل طاغوت در مدرسه فیضیه تشکیل می‌شود، شرکت کنند./927/د101/س

ارسال نظرات