۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۱۷۱۵۷

اصحاب رسانه آذربایجان‌شرقی در حلقه‌های صالحین بسیج شرکت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر نیروی انسانی سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا از آغاز برنامه های حلقه های صالحین و تربیت حافظان قرآن کریم ویژه اصحاب رسانه آذربایجان شرقی خبر داد.
سازمان بسيج رسانه

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، بابک نصرت زاده، مدیر نیروی انسانی سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا از آغاز برنامه های حلقه های صالحین و تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد و اظهار داشت: طرح تربیت حافظان به شکل اختیاری بوده و اعضای بسیح رسانه می توانند با قرار گرفتن در این مسیر، در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم گام بردارند.


وی با بیان این‌که خداوند متعال باید و نبایدهای زندگی فردی و اجتماعی را برای انسان تعیین کرده است، افزود: بدون تعلیم و تربیت تحقق آن میسر نخواهد بود، چرا که انسان آموزش پذیر بوده و بدون آموزش نمی تواند از اندیشه و ادبیات سالمی برخوردار باشد. 

 

مدیر نیروی انسانی سازمان بسیج رسانه سپاه عاشورا ادامه داد: بر این اساس تعلیم و تربیت در عصر حاضر یک اصل بوده و بسیج رسانه در راستای رسالت تعلیمی و تربیتی خود آماده اداره ماهانه حلقه سرگروه ها ی صالحین در حوزه مختلف می باشد.


نصرت زاده بحث ساماندهی اعضا و سرگروه های حلقه های صالحین را از رویکرد کاری بسیج رسانه دانست و افزود: اجرای کارگاه آموزشی با مشارکت اعضای بسیج رسانه بصورت تخصصی برگزار خواهد شد. همچنین در تمامی شهرستان‌ها نیز نشستی با کلیه اعضای عادی و فعال بسیج رسانه برگزار می شود و در خاتمه قرائت دسته جمعی میثاق نامه اجرایی خواهد شد.


وی در پایان از حجت الاسلام روح الله ایمانی به عنوان یک چهره حوزوی، دانشگاهی و قرآنی استان یاد کرد و افزود: از این بزرگوار دعوت به عمل آمده تا به عنوان مدیر تعلیم و تربیت بسیج رسانه در خدمت اعضای بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی باشد و در این راستا اولین جلسه با حضور اعضای سرگروه های حلقه های صالحین برگزار شد./935/د102/ب4

ارسال نظرات