۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۱۷۷۰۰
آیت الله مهمان نواز:

دولت از پرداختن به مسائل فرعی و غیرضروری دوری کند

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: دولت یازدهم باید به مسائل اصولی و اساسی جامعه و مردم رسیدگی کرده و از پرداختن به مسائل فرعی و غیرضروری دوری کند.
 آيت الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری روز یکشنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت در دیدار با استاندار خراسان شمالی و جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه های دولتی استان، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای تجدید پیمان مسؤولان و مدیران کشور و استان ها با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا است.

 

وی افزود: خدمت در دولت اسلامی و تلاش برای بهبود اوضاع مادی و معنوی خلق الله فرصتی کم نظیر است که نصیب مدیران و دولت مردان شده و آنها می باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

 

آیت الله مهمان نواز با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری برای تلاش و فعالیت مضاعف دولت در راستای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم، اضافه کرد: دولت یازدهم در یک سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه های مختلف از جمله در حوزه سلامت و سیاست خارجی انجام داده و لازم است این اقدامات تداوم یابد.

 

وی تأکید کرد: دولت یازدهم می باید از زمینه به وجود آمده برای خدمات رسانی به مردم و استقبال آنها از برنامه های دولت تدبیر و امید، نهایت بهره را ببرد چرا که عمر دولت ها زودگذر بوده و همانند ابر بهاری می گذرد.

 

به گفته عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری دولت در نظام اسلامی مکلف و متعهد است که بهترین خدمات را برای بهبود زندگی دنیوی و اخروی ملت مسلمان ارائه دهد.

 

آیت الله مهمان نواز همچنین بر دوری دولت از حواشی زائد نیز تأکید کرد و افزود: دولت یازدهم می باید به مسائل اصولی و اساسی جامعه و مردم رسیدگی کرده و از پرداختن به مسائل فرعی و غیرضروری دوری کند.

 

امام جمعه سابق بجنورد در پایان موفقیت همه خدمت گزاران و دولت مردان را از خدای متعال خواستار شد و اظهار امیدواری کرد که مدیران دولتی در استان بتوانند برنامه های مناسب اعلام شده این دولت در خراسان شمالی را به خوبی اجرا کنند.

 

سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات دولت یازدهم در حوزه استان، افزود: در حالی که حدود یک سال از عمر دولت یازدهم گذشته؛ با پیگیری های مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی، اعتبارات خوبی در بخش های عمرانی، خدماتی و اقتصادی جذب شده و نشانه های تحرک و فعالیت کاملا در استان مشهود است.

 

وی با یادآوری این که دولت تدبیر و امید کشور را در شرایط سختی تحویل گرفت، اضافه کرد: در این مدت در راستای سیاست ها و برنامه های دولت یازدهم اقدامات مناسبی در استان صورت گرفته و اگر چه هنوز تمام برنامه ها و اهداف دولت در استان پیاده نشده اما انجام همین اقدامات نیز رضایت نسبی اهالی خراسان شمالی را به همراه داشته است./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات