۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۱۷۷۷۸

سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سومین روز از ایام هفته‌ دولت معاون اول رییس جمهور و هیأت همراه به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی و بررسی مسائل و مشکلات راهی استان اصفهان شدند.
جهانگيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، همزمان با سومین روز از ایام هفته‌ دولت ساعاتی پیش اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به همراه نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور،‌ چیت‌چیان وزیر نیرو،‌ حجتی وزیر جهاد کشاورزی و گودرزی وزیر ورزش و جوانان از فرودگاه شهید بهشتی وارد اصفهان شدند.

 

معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه عمرانی و بررسی مسائل و مشکلات استان اصفهان، دقایقی پیش با استقبال استاندار و جمعی از مدیران ارشد محلی، وارد این استان شد.

 

جهانگیری در سفر یک روزه خود قرار است چندین پروژه عمرانی و تحقیقاتی را به بهره‌برداری برساند.

 

احیای مستقیم خط شهید خرازی شرکت فولاد مبارکه، بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی شیخ بهائی(به منظور حضور در مراسم رونمایی پنج محصول شرکت های دانش بنیان مستقل)، پروژه قطار شهری و بهره‌برداری از پروژه شهر رؤیاها از برنامه‌های سفر یک‌روز معاون رییس‌جمهور به اصفهان است.

 

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده معاون اول رییس جمهور با بالگرد از مسیر زاینده رود و خشکسالی این حوضه بازدید خواهد کرد و در جلسه شورای اداری که به ریاست استاندار اصفهان برگزار می شود شرکت می‌کند.

 

دیدار با حضرت آیت الله مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان نیز از برنامه های سفر یک روزه اسحاق جهانگیری به استان اصفهان است.

 

جهانگیری در بدو ورود به اصفهان، گسترش صنعت گردشگری،‌ توجه به زیرساخت های توریسم و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری به ویژه در استان اصفهان را از سیاست های دولت تدبیر و امید برشمرد و آمادگی دولت را برای اعطای تسهیلات جهت سرمایه گذاری در این بخش اعلام کرد.

 

شایان ذکر است، وزرای صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی و معاون علمی و فناوری رییس جمهور و تعدادی از معاونان وزار، جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات