۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۱۸۷۲۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

دولت تدبیر و امید از ورود فتنه گران به مسؤولیت های اجرایی جلوگیری کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دولت تدبیر و امید تلاش می کند تا میزان تنش در جامعه را کاهش داده و با اعتدال حرکت نماید که در این بین باید از ورود برخی منتسبان و فعالان تند فته 88 به مسؤولیت های اجرایی جلوگیری کند.
سيد‌محمد فخري،مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تبریک هفته دولت و با اشاره به اینکه یکسال از عملکرد دولت در حوزه های مختلف می گذرد، اظهار داشت: با توجه به اینکه عملکرد دولت در حوزه های سیاسی و فرهنگی با تاخیر آغاز شده است با این حال این عملکرد در حد مطلوب خود نبوده است.

 

وی افزود: دولت یازده تمام توان و تلاش خود را در راستای تحقق اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور برای حل معضلات این حوزه در این مدت انجام داده است که این تلاش قابل تقدیر و چشمگیر بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که تحرک دیپلماتیک دولت در عرصه سیاست خارجی چشم گیر بوده است، ادامه داد: دولت روحانی تلاش کرده است تا در این راستا تفاهمی را مابین دولت های مورد نظر منعقد نماید.

 

حجت الاسلام فخری خاطر نشان کرد: موضوع تحرک دیپلماتیک دولت در عرصه سیاست های خارجی باید به صورت متقابل بررسی شود.

 

وی تصریح کرد: دولت یازدهم دوران بازگشت اصلاح طلبان به قدرت و مدیریت های اجرایی است که در این بین حضور و فعالیت برخی از فتنه گران 88 در مسؤولیت های دولتی به چشم می خورد.

 

دولت تدبیر و امید از ورود فتنه گران 88 به مسؤولیت های اجرایی جلوگیری کند

 

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: دولت تدبیر و امید تلاش می کند تا میزان تنش در جامعه را کاهش داده و با اعتدال حرکت نماید که در این بین باید از ورود برخی منتسبان و فعالان تند فته 88 به مسؤولیت های اجرایی جلوگیری کند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: وجود صلح و آرامش در جامعه نشان از دور اندیشی دولت و تدبیر و امید است با این حال سکان داران نظام اسلامی و مسؤولان اجرایی آن باید بیش از پیش در مسائل توجه و دقت داشته باشند چرا که پیشرفت هر جامعه ای در دوری از تفرقه و اختلافات است.

 

حجت الاسلام فخری در ادامه به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: حضرت آیت الله خامنه ای بنا به ضرورتی که در این حوزه احساس کرده اند مسائل کلی فرهنگی کشور را بیان و مورد تأکید قرار داده اند.

 

وی در پایان افزود: باید نهادها و گروه های فرهنگی کشور، دولت و حوزه های علمیه با تمام توان و تلاش مشکلات فرهنگی کشور را مورد ارزیابی قرار داده و عزم ملی خود را در راستای حل این مشکلات جزم نمایند./1302/ت302/ب4

ارسال نظرات