۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۲۲۰۰۹۳
به همت جبهه فرهنگی انقلاب خراسان رضوی؛

همایش و نمایشگاه تخصصی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش و نمایشگاه مردمی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر مشهد 19 و 20 شهریور برگزار می شود.
همایش و نمایشگاه تخصصی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی ستاد جبهه فکری فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی، نخستین نمایشگاه و همایش مردمی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر 19 و 20 شهریورماه در مشهد برگزار می شود.

 

این همایش با توجه به اهمیت ترویج ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی در عرصه ی تکریم مستضعفان، حمایت از مناطق محروم و پیگیری دغدغه های رهبر معظم انقلاب، برگزار خواهد شد.

 

بنابراین گزارش، تقویت بنیه فرهنگی جامعه و خصوصا شناسایی ظرفیت ها و مجموعه های مردمی فعال فرهنگی و تشکیل کارگروه تخصصی این حوزه در ستاد جبهه ی فرهنگی انقلاب اسلامی به منظور حمایت و سازماندهی موسسات و مجموعه های مردمی مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد از دیگر اهداف این همایش است.

 

این گزارش حاکیست؛ همایش مردمی تشکل های فرهنگی حاشیه شهر مشهد، بیستم شهریور از ساعت 10 تا 12با سخنرانی آیت الله علم الهدی و شهردار مشهد و با حضور مسؤولان و مدیران شهری و استانی و فعالان فرهنگی و اجتماعی مشهد برگزار می شود. 

 

همچنین در حاشیه این همایش، نمایشگاه ارائه ظرفیتها و توانمندی های تشکل های مناطق حاشیه شهر  مشهد از چهارشنبه 19 شهریورماه ساعت 18 الی پنج شنبه 20 شهریور ماه ساعت 20 دایر خواهد بود./930/د102/ب5

 

ارسال نظرات