۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۴
کد خبر: ۲۲۰۴۴۳

آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه آیت‌الله حق‌شناس برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس برگزار می‌شود.
حوزه علميه

حجت‌الاسلام ظفر قاسمی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس(فیلسوف الدوله ـ امین الدوله) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری گردهمایی و مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 94ـ 93 طلاب این مدرسه علمیه خبرداد و گفت: این مراسم امروز جمعه از ساعت 17 در مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس برگزار می‌شود.

 

وی ایجاد هویت طلبگی، نشان دادن ارزش‌های طلبگی، چشم انداز آینده و تبیین انسان جامع و کامل حوزوی را از اهداف برگزاری مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 94ـ 93 این مدرسه علمیه مطرح کرد و بیان داشت: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید میرهاشم حسینی، مسؤول مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس سخنرانی می‌کند.

 

حجت‌الاسلام قاسمی پخش کلیپ ویدئویی درباره آیت‌الله حق شناس، برگزاری ششمین نمایشگاه سیر حوزه در یک نگاه و تقدیر از برگزیدگان علمی و پژوهشی در المپیاد علمی و جشنواره علامه حلی را از دیگر برنامه‌های این مراسم دانست.

 

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس خاطر نشان کرد: در این مدرسه علمیه 134 طلبه در سطح یک تحصیل می‌کنند که از این میان 29  طلبه جدیدالورود هستند و در پایه اول به تحصیل می‌پردازند.

 

وی ابراز داشت: طلاب جدیدالورود پنج مرحله گزینش شامل آزمون ورودی حوزه، مصاحبه، دوره آزمایشی، آزمون دوره آزمایشی، اردوی آزمایشی و دوره اختبار و تثبیت را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند./956/ت303/ب4

ارسال نظرات