۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۲۰۴۶۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

فضاهای مجازی و شبکه های ماهواره ای دو تهدید مهم خانواده های مسلمان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی شبکه های ماهواره ای و استفاده نادرست از فضاهای مجازی را دو تهدید مهم خانواده های مسلمان دانست و از مردم خواست تا با جدی گرفتن این تهدیدها، حریم خانواده خود را از آنها حراست کنند.
حجت الاسلام يعقوبي - نماز جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد؛ با اشاره به آسیب های استفاده از شبکه های ماهواره ای، اظهار داشت: در حال حاضر شبکه های ماهواره ای کانون خانواده های مسلمان ایرانی را تهدید می کند و دشمنان نیز در این زمینه برنامه ریزی گسترده ای کرده اند.

 

وی با یادآوری نتایج یک بررسی پژوهشی در زمینه استفاده از ماهواره و فضاهای مجازی در خانواده های ایرانی، افزود: این بررسی نشان می دهد که شبکه های ماهواره ای و استفاده نادرست از فضاهای مجازی دو تهدید مهم خانواده های مسلمان هستند و مردم می باید با جدی گرفتن این تهدیدها، حریم خانواده خود را از آنها حراست کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به این که بر اساس نتایج این پژوهش آمار طلاق، مشاجرات، مشکلات اخلاقی و ... در خانواده هایی که از ماهواره استفاده می کنند بسیار بیشتر از دیگر خانواده ها است، اضافه کرد: شبکه های ماهواره ای فساد و بی غیرتی را به خانواده ها تزریق می کنند و این مسأله هشداری جدی بوده که باید از سوی خانواده ها به آن توجه شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر این که خانواده ها باید از این شیطان قرن به طور جد پرهیز کنند، تصریح کرد: ماهواره همانند سلاحی کشنده است که با ورود آن به خانه و خانواده؛ ترکش های آن به همه اصابت خواهد کرد.

 

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی، گفت: رهبر معظم انقلاب در نوزدهم مهر ماه سال 91 وارد خراسان شمالی شده و به مدت هشت روز میهمان مردم شهرستان های مختلف این استان بودند.

 

وی با بیان این که به این مناسبت مراسم استقبال نمادین از رهبری در سالروز ورود معظم له به خراسان شمالی برگزار می شود، افزود: مراسم استقبال نمادین از مقام معظم رهبری از محل فرودگاه تا مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به این که امسال نوزدهم مهر ماه، سالروز ورود رهبری به بجنورد با روز شنبه مصادف شده است، اظهار کرد: به همین دلیل مراسم استقبال نمادین از مقام معظم رهبری روز جمعه هجدهم مهر ماه برگزار می شود.

 

وی از مردم و دوست داران ولایت در خراسان شمالی خواست تا با آذین بندی مسیر استقبال از رهبری، در این مراسم مشارکت فعال داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی همچنین از مردم این استان خواست تا به مناسبت نوزدهم مهر ماه، سالروز ورود رهبری به بجنورد و نیز انجام عمل جراحی از سوی رهبری در روزهای اخیر؛ با هدف سلامتی معظم له نذر و نیاز کنند./9314/پ201/ب

ارسال نظرات