۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۲۲۰۵۳۷

گردهمایی طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس تهران(فیلسوف الدوله ـ امین الدوله) در این مدرسه علمیه برگزار شد.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی و مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 94 ـ 93 طلاب مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس تهران(فیلسوف الدوله ـ امین الدوله) عصر جمعه در این مدرسه علمیه برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید میرهاشم حسینی، متولی این مدرسه علمیه خطاب به مسؤولان این مدرسه علمیه، ابراز داشت: گرچه بر سه بحث رفاقت، نظارت و هدایت در طول سال تحصیلی دقت دارید، دقت خود را بیشتر کنید.

 

وی بر ضرورت حمایت معنوی و پیگیری والدین نسبت به طلاب تأکید کرد و ابراز داشت: طلاب عزیز باید قدر نعمت طلبگی که خداوند به آنها عنایت کرده را بدانند.

 

همچنین حجت‌الاسلام ظفر قاسمی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس در این مراسم زمینه سازی و ایجاد فضا برای تحقق انسان جامع و کامل حوزوی را هدف اصلی و اساسی مدرسه علمیه آیت‌الله حق‌شناس مطرح کرد و گفت: این مدرسه علمیه به دنبال آن است که زمینه‌ای را ایجاد تا خروجی این مجموعه یک طلبه مطلوب در ابعاد علمی، معنوی، عصب و روان، جسمی و مهارت‌ها باشد.

 

وی با اشاره به این‌که هر بخش و معاونتی از این مجموعه یک بُعد از ابعاد انسان جامع و کامل حوزوی را پشتیبانی می‌کند و درحال محقق کردن آن است، افزود: با توجه به این‌که هدفی که در بُعد علمی ترسیم کردیم، رسیدن به اجتهاد فقهی و اصولی است، معاونت آموزش برای رسیدن به مقدمات این هدف، برنامه ریزی و آن را محقق می‌کند.

 

حجت‌الاسلام قاسمی تمام برکات این مجموعه را به لطف پروردگار و به برکت حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید میرهاشم حسینی، مسؤول این مدرسه علمیه و از اساتید سطوح عالی حوزه دانست و گفت: ایشان از شاگردان مرحوم آیت‌الله حق شناس هستند که در زمان آیت‌الله حق شناس از طرف ایشان تولیت این مدرسه علمیه را داشتند و بعد از فوت ایشان هم این مسؤولیت را ادامه دادند.

 

بر پایه این گزارش پخش کلیپ ویدئویی درباره آیت‌الله حق شناس و تقدیر از طلاب برگزیده از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

شایان ذکر است، در حاشیه این مراسم، ششمین نمایشگاه سیر حوزه در یک نگاه به همت طلاب پایه چهارم مدرسه علمیه آیت‌الله حق شناس برپا شده بود./956/پ202/ب4

ارسال نظرات