۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۲۱۹۵۷
امام جمعه قم:

دستاوردهای دفاع مقدس را باید حفظ و تقویت کنیم

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با تأکید بر حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس گفت: نابودی دیگران و به دست آوردن سرزمین‌های مختلف هدف دشمنان است، همان کاری که امروز صهیونیست‌های غاصب انجام می‌دهند.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته ضمن گرامیداشت خاطره شهدا باید از اهداف و انگیزه‌های آنها درس بگیریم.

 

وی افزود: هر چند تشویق و ترغیب رزمندگان برای دفاع و جهاد امری مشترک میان همه فرماندهان نظامی است، ولی دیدگاه اسلام درباره تشویق رزمندگان برای دفاع از کشور و حفظ امنیت و نوامیس است.

 

امام جمعه قم کشورگشایی را از اهداف مستکبران در ایجاد جنگ‌ها دانست و اظهار داشت: ایمان به خداوند متعال انگیزه اصلی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود، این عزیزان به دنبال آرمان‌های اسلام و انقلاب بودند.

 

وی تصریح کرد: در حالی که دشمنان ما جاهلانی هستند که تنها هدفشان خونریزی، کشتار و تجاوز به حقوق دیگران است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با تأکید بر حفظ دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما قابل الگوبرداری و صدور آن به دیگر کشورها است.

 

وی یادآور شد: جنایتکاران نمی‌توانند اهداف خود را براساس حفظ ارزش‌ها قرار دهند چرا که تنها به دنبال کشور گشایی و خونریزی هستند، آن‌ها برای شهوات خود می‌جنگند.

 

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) با اشاره به این‌که در اسلام اگر دشمن به حقوق مسلمانان احترام قائل شود، جنگ پایان می‌یابد، گفت: نابودی دیگران و به دست آوردن سرزمین‌های مختلف هدف دشمنان است، همان کاری که امروز صهیونیست‌های غاصب انجام می‌دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس ما به امر الهی آغاز و پایان یافت، در این مسیر مقدس هیچ کینه و هدف فردی راه نداشت.

 

امام جمعه قم پیروزی مقاومت در جنگ‌های مختلف علیه رژیم صهیونیستی را حاصل الگوبرداری آنها از هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: امروز ما شهدا و جانبازان خود را تجلیل می‌کنیم در حالی که دشمن متجاوز ما هیچ احترامی به کشته گان و مجروحان خود ندارد./993/پ202/ج

ارسال نظرات