۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۲۲۱۸۹
مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:

شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که آسایش و امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است، افزود: شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند و ما باید فضیلت های آنان را به نسل جوان جامعه بازگو کنیم.
مديرکل ارشاد مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای ساری با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطرات دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس به عنوان فرصتی ارزنده برای تجلیل از این ایثارگری ها است.


حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که هشت سال دفاع مقدس عزت و سربلندی برای ملت ایران به همراه داشت، ادامه داد: پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی خفت و خواری دیگری را برای مستکبران عالم به ارمغان آورد.

 

وی، بیان داشت: شهدا انقلاب ما را حفظ کردند و این خون شهدا است که انقلاب اسلامی و نظام را این گونه قدرتمند و مقتدر در جهان نمایان ساخته است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر این که شهدا بهترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ادامه داد: ایران اسلامی به برکت خون های پاک شهدا تواسنته است به عزت و اقتداری ارزنده دست پیدا کند.


حجت الاسلام ابراهیمی، افزود: در دوران دفاع مقدس دستگاه های اجرایی و کارکنان دولت در همه عرصه ها حضور داشته و شهید دادند و ما برای تجدید میثاق مجدد با شهدا در این جا جمع شده ایم.


وی با بیان این که رزمندگان ما در دفاع مقدس حماسه گرانقدری خلق کردند، بیان داشت: پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر را مدیون رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و همت جوانان غیور کشورمان هستیم.


حجت الاسلام ابراهیمی، ایمان و پایبندی به ولایت را از مهم ترین دلایل پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: با وجود این که دشمن از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ادوات جنگی برخوردار بود اما ملت ایران با خواست خداوند و ایمان موفق شد در این جنگ نابرابر بر دشمنان پیروز شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که آسایش و امنیت ایران اسلامی مرهون فداکاری و از جان گذشتگی شهدا و ایثارگران است، افزود: شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند و ما باید فضیلت های آنان را به نسل جوان جامعه بازگو کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی،تصریح کرد: نظام سلطه و غربی ها با میلیون ها دلار هزینه  تلاش دارند قهرمان سازی کنند در حالی که کشور ما در هشت سال دفاع مقدس قهرمانان بی نظیری به خود دیده است که با اندک سرمایه ای می توان آن ها را به نسل جوانی که جنگ را درک نکرده اند معرفی کرد.


گفتنی است؛ در این مراسم که به همت پایگاه مقاومت شهدای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد شرکت کنندگان با نثار فاتحه و اهدای گل به مزار شهدای سرافراز، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کردند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات