۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۲۲۸۵۸
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

افزایش جنگ های مذهبی در منطقه مهم ترین هدف آمریکا از مبارزه با داعش است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسلمانان بهتر از هر کس دیگری موقعیت منطقه را می شناسند و می توانند مشکلات خود را مدیریت کنند، گفت: افزایش جنگ های مذهبی در منطقه مهم ترین هدف آمریکا از مبارزه با داعش است.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع مردم خوسف با بیان این که ادعای آمریکا در مبارزه با داعش مضحک به نظر می رسد، گفت: هدف آمریکا از سردادن شعار مبارزه با داعش کمک به امت اسلامی نیست بلکه آمریکا می خواهد با کمک گروه های تروریستی به بهانه کمک به مردم جهان اسلام و منابع خدادی آن را چپاول کند.

 

وی با بیان این که امت اسلامی با اتحاد بهتر از آمریکا و هر کشور ثالثی می توانند فتنه داعش را در منطقه مدیریت کنند، گفت: حضور آمریکا در منطقه موجب افزایش نا امنی در کشورهای اسلامی می شود.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که انجام هر گونه اتحادی برای مبارزه با داعش بدون حضور ایران عقیم خواهند ماند، ادامه داد: اگر ایران در روند مقابله با داعش وارد نشود سایر کشورهای اسلامی که خود از این گروه حمایت می کنند حرکتی برای رهایی مردم سوریه و عراق از آتش داعش انجام نخواهند داد.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به این که داعش آتشی است که یهود و آمریکا به جان امت اسلامی انداخته است، گفت: سرنوشت داعش نابودی است زیرا رهبران داعش تنها برای شهوت و منفعت پرستی خود جنگیده و به زودی حقیقت و ماهیت کار آنها در خیانت به اسلام برای مردم آشکار خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که آمریکا باید دست از قدرت و توسعه طلبی های خود برداشته و اجازه دهد ملت ها و کشورهای مختلف از جمله کشورهای اسلامی خودشان سرنوشت خود را انتخاب کنند، گفت: امت اسلامی به شدت از آمریکا و سیاست های غرب وحشت دارند و همین موضوع موجب شده هر کس که ادعای مقابله با غرب را داشته باشد جوانانی که در کشورهای مستبد اسلامی زندگی می کنند بدون توجه به ماهیت این جنبش و اهداف شومشان به آنها بپیوندند که داعش از قبیل همین گروه ها است و به زودی امت اسلامی درخواهند یافت این جنبش هدفش چپاول اسلام بوده و نوکر غرب و صهیونیسم است.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دولتمردان باید بی توجه به نتیجه مذاکرات هسته ای گامی برای شکوفایی اقتصاد در کشور بردارند، گفت: تا زمانی که دل خود را به مذاکرات خوش کنیم وضعیت کشور حتی با موفقیت در مذاکرات هسته ای تغییر نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به این که باید اقتصاد کشور از وابستگی به درآمدهای نفتی رها شود، گفت: مردم و مسؤولان باید با همکاری یکدیگر به سمت مشاغل و فعالیت های اقتصادی حرکت کنند که بیشترین درآمد زایی را برای کشور داشته و با ظرفیت های داخلی کشور منطبق باشد.

 

وی یادآور شد: فعالیت های کارگروه اشتغال در استان ها چندان مطلوب نیست و استان ها باید به سمت حمایت از نخبگان و حمایت از اقتصاد دانش بنیان حرکت کند./968/پ203/ب

ارسال نظرات