۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۲۴۷۲۶

مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان سرباز طلبه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز خدمات حوزه‎های علمیه خوزستان، گفت: مرکز خدمات حوزه‎های علمیه خوزستان برای نخستین بار در استان اقدام به جذب سرباز طلبه خواهد کرد.
حجت الاسلام کلاه کج ، رييس مرکز خدمات حوزه‎هاي علميه خوزستان

حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان، در گفتو گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان برای نخستین بار در استان سرباز طلبه جذب خواهد کرد، اظهارداشت: جذب سرباز طلبه به این سبب انجام میشود که طلاب جوان بتوانند همزمان با انجام خدمت مقدس سربازی به ادامه تحصیل در حوزههای علمیه بپردازند.

وی در ادامه ابرازداشت: خدمت سربازی طلاب در مرکز خدمات حوزه علمیه همچون سایر مراکز حوزوی خواهد بود.

رییس مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان همچنین با اشاره به طلابی که می توانند از این امتیاز استفاده کنند، گفت: فارغ التحصیلان سطح 1 ، 2 و 3 حوزههای علمیه میتوانند از مزیتهای این طرح بهرهمند شوند.

حجت الاسلام کلاه کج در ادامه با بیان این که تاکنون سهمیه  3 سرباز برای دفتر مرکزی خدمات حوزههای علمیه خوزستان در نظر گرفته شده است، ابرازداشت: این سهمیه در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: طلاب علاقهمند به خدمت در  مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان میتوانند به دفتر مرکزی واقع در اهواز خیابان 5 پادادشهر مراجعه کرده و از نحوه نامنویسی آگاه شوند.

رییس مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان با بیان این که مرکز خدمات حوزههای علمیه خوزستان یک مجموعه مستقل از مرکز مدیریت حوزه علمیه است، گفت: این مرکز تنها با همکاری طلاب و خیران می تواند به تعهدات خود در برابر طلاب و اساتید حوزههای علمیه استان عمل کند.

حجت الاسلام کلاه کج در پایان از تلاش های حجت الاسلام عبدالله مالکی، رییس پیشین مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان به سبب کسب این امتیاز برای طلاب خوزستانی قدردانی کرد./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات