۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۲۶۰۹۵
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

اعدام شیخ نمر سبب نابودی آل سعود خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به صدور حکم ظالمانه اعدام برای عالم شیعی در عربستان گفت: اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر سبب نابودی خاندان پلید آل سعود خواهد شد.
حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به تغییر اوضاع منطقه به سود مسلمانان اظهارداشت: با مشاهده وضعیت منطقه متوجه خواهیم شد که بازنده اصلی فتنه ها و خونریزی ها عربستان و متحدانش هستند.
وی افزود: آل سعود با پشتوانه نفتی خود و فروش آن به غربی ها، دلارهای خود را برای خاندان آل سعود، فتنه، آشوب میان مسلمانان و گسترش تروریست در منطقه هزینه می کند.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به گروه تروریستی داعشی به عنوان سند رسوایی اروپا، آمریکا و عربستان گفت: نظام حاکم بر عربستان در همه جبهه ها همچون عراق، لبنان، یمن، افغانستان و سوریه شکست سختی خورده و امروز می خواهد انتقام خود را با حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده تصریح کرد: اجرای حکم اعدام شیخ نمر سبب نابودی خاندان پلید آل سعود خواهد شد.
سرباز گمنام امام زمان؛ بالاترین افتخار برای کارکنان وزارت اطلاعات
امام جمعه موقت اهواز سربازی گمنام اماز زمان را بالاترین افختار برای کارکنان وزارت اطلاعات دانست و گفت: امروز امنیت و ثباتی که در کشور وجود دارد نتیجه تلاش های شبانه روزی وزارت اطلاعاتی است که نه اهل تبلیغات بوده و نه این‌که خدمات خود را به صورت گسترده در رسانه ها اعلام می کنند.
وی تصریح کرد: دفع فتنه 88 با همکاری مردم، و وزارت اطلاعات صورت گرفت تا مدال افتخار دیگری بر سینه این وزارت خانه نصب شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده فتنه 88 را نتیجه قانون گریزی و هنجار شکنی سران آن بود که متأسفانه سبب امیدواری دشمنان به نابودی ما شد.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: فتنه گران منافقان، سلطنت طلب ها و ارازل و اوباش را به خیابان ها آوردند؛ گروه هایی که هرگز فکرش را نمی کردند فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی پیدا کنند در فتنه 88 این فرصت به آنها داده شد.
وی تأکید کرد: وزارت اطلاعات و حضور مردم در صحنه بود که خط بطلانی بر امیدهای دشمنان نظام کشید.
از ظرفیت های خوزستان در عرصه صادرات استفاده شود
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده یکی از پایه های اقتصادی کشورهای بزرگ را صادرات کالا معرفی کرد و افزود: خوزستان استانی که افزون بر داشتن نفت از ظرفیت های دیگری همچون کشاورزی و صنایع گوناگون غذایی برخوردار است و می تواند با صادرات محصولات خود زمینه اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم سازد.
وی با بیان این که بروکراسی اداری در بخش صادرات بسیار زیان بار است، اظهارداشت: صادرکنندگان و مسؤولان دولتی باید وقت و توان خود را بر بالا بردن کیفیت کالاهای صادراتی بگذارد و تشریفات اداری را که سبب پشیمان شدن صادر کننده می شود، کنار بگذارند./9462/پ201/ب2
ارسال نظرات