۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۲۷۰۲۸
نماینده ولی فقیه در زنجان:

همه گروه های سیاسی از دستاوردهای سفر رییس جمهور به نیویورک رضایت داشتند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در زنجان با بیان این که سفر رییس جمهور به آمریکا بر اساس سه اصل حکمت، عزت و مصلحت بود، گفت: دولت تدبیر و امید توانسته است در عرصه سیاست خارجی منزلت کشور را حفظ کند.
حجت الاسلام خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امروز در جریان دیدار عمومی رییس جمهور با مردم زنجان، ضمن خیر مقدم به رییس جمهور گفت: پیام رهبر انقلاب در سال گذشته مبنی بر حماسه سیاسی با انتخاب دکتر روحانی تکمیل و بعد از انتخاب ایشان یک آرامشی در کشور برقرار شد.

 

وی در ادامه با اشاره به حفظ منزلت کشور در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: خداوند را شاکریم که قدم های خوبی در عرصه آبادنی کشور برداشته شده است خصوصا در عرصه سیاست خارجی که دولت منزلت کشور را نشان داد.

 

نماینده ولی فقیه در زنجان در ادامه سفر رییس جمهور به نیویورک را موفقیت آمیز توصیف و تصریح کرد: سفر رییس جمهور به نیویورک بر اساس سه اصل حکمت، عزت و مصلحت صورت گرفت که دل همه را شاد کرد و حتی همه گروه های سیاسی نیز از دستاوردهای این سفر رضایت کامل داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تأکید کرد: استان زنجان در یک موقعیت جغرافیایی استراتژیک و حساس قرار گرفته، اما به دلایل مختلف نتوانسته از پتانسیل های سرشار خود استفاده کند.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا تیم اقتصادی دولت بتواند ضعف های اقتصادی این استان در عرصه های مختلف از جمله کار و اشتغال را بر طرف کند.

 

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین روحانی بنا بر اعلام قبلی قرار بود ساعت 9:30 در ورزشگاه کارگران زنجان حضور یابد که حدودا با تأخیر یک ساعت و 45 دقیقه ای در ورزشگاه حضور یافت. /949/پ202/ج
 

ارسال نظرات