۱۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۲۹۲۷۴
رییس سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

هیأت‌های عزاداری دانش آموزان در مراسم استکبار ستیزی حضور پررنگی خواهند داشت

خبرگزاری رسا ـ پهلوان‌روی با بیان این مطلب که حضور پررنگ هیئات دانش آموزی در روز عاشورا دارای اهمیت است، گفت: مراسم 13 آبان امسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.
محرم و عزاداري

علیرضا پهلوان‌روی، رییس سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با شعار دانش آموز بسیجی، طلایه دار علم و بصیرت حسینی در حال برگزاری است که شاخص ترین آنها برگزاری یادواره سراسری شهید حسینعلی عالی در زاهدان است.

 

وی افزود: دفاع مقدس 36 هزار شهید دانش آموز را در دل خود داشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا و نیز انتقال فرهنگ گرانقدر دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان امروز از مهم ترین اهداف این سازمان است.

 

پهلوان‌روی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها، مراسم پدافند غیر عامل و اجرای آیین صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت در مدارس دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و غبارروبی گلزار مطهر شهدای دانش آموز از برنامه‌های این هفته است.

 

وی در پایان از حضور سازمان یافته هیئت‌های عزاداری دانش آموزان در مراسم استکبار ستیزی نیز خبر داد و گفت: مراسم 13 آبان امسال با توجه به تقارن آن با روز عاشورا بسیار با‌شکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود./831/ت303/ب

ارسال نظرات