۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۳۰۷۰۸
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(124)

نمایشگاه عکس فریاد غزه بر پا شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه عکس فریاد غزه تصویری از مظلومیت مردم این خطه در مقاومت پنجاه و یک روزه به همت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برپا شد.
نمايشگاه مطبوعات نمايشگاه مطبوعات

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، غرفه«فریاد غزه» را که تصویری از مظلومیت مردم این دیار را در مقاومت پنجاه و یک روزه به تصویر کشیده است، برپا کرد.

 

میثم سعیدی مسؤول این غرفه توضیح داد: این نمایشگاه به همت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد دکتر انتظامی ترتیب داده شده است؛ پیام نمایشگاه فریاد غزه این است که مردم ایران در همه ادوار تاریخ پشتیبان مردم مظلوم غزه بوده و همچنان هستند.


وی درباره نحوه جمع آوری عکس های منتخب گفت: از میان هزاران عکس خارجی که در جریان جنگ پنجاه و یک روزه غزه قرار داشتند تعداد هزار عکس جمع آوری شد که در نهایت تعداد 91 عکس از سوی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد برگزیده شد و  در معرض دید عموم بازدید کنندگان بیستمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها قرار گرفته است.


مسؤول غرفه فریاد غزه هدف برگزاری این نمایشگاه عکس را یاد آوری درد ها و رنج های مردم ستم دیده غزه دانست و بیان داشت: حمایت از ملت مظلوم غزه و نشان دادن ظلم های رژیم ددمنش و کودک کش صهیونیست نیز از دیگر اهدف مهم این نمایشگاه است.


سعیدی در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از این غرفه  گفت: زمانی نبود که این غرفه خالی بماند تقریبا تمام کسانی که از جلوی نمایشگاه گذر می کنند؛ مجذوب عکس ها شده و مشغول تماشای آنها می شوند؛ برخی از مشاهده کنندگان با ابراز احساساتی همچون اشک ریختن یا ابراز تنفر از رژیم صهیونیستی علاقه خود را به این غرفه نشان می دادند.

وی در پایان گفت: یک عکس می تواند از یک فیلم 90 دقیقه ای تاثیرگذارتر باشد زیرا عکس تمام مفهوم خود را در یک نگاه به مخاطب منتقل می کند ./810/پ200/ف

ارسال نظرات