۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۳۱۰۷۰
نماینده مجلس:

مشکل سوخت کشاوزان استان برای سال جاری حل شد

خبرگزراری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث رفع مشکل سوخت کشاورزان استان بوشهر ورود جدی داشتم و با تلاش های فروان، مشکل سوخت کشاوزان استان برای سال جاری حل شد.
احمدي نماينده کنگان

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر آبدان با تمجید از تلاش های شورای این شهر برای توسعه و رفاه مردم گفت:شوراها نخبگان مردم هستند، تعامل و همفکری با شوراها از اولویت برنامه های من است.

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: سال قبل با تلاش های انجام شده توانستیم اعتبارات خوبی از سازمان شهرداری های کشور برای شهرداریهای بخش آبدان جذب کنیم.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان داشت: در بحث رفع مشکل سوخت کشاورزان استان بوشهر ورود جدی داشتم و با تلاش های فروان، مشکل سوخت کشاوزان استان برای سال جاری حل شد.

 

وی تصریح کرد: در بحث راه ها پیگیری های صورت گرفت و جلسه ای نیز هفته گذشته با وزیر راه وشهرسازی برگزار شد و وزیر هم دستورات خوبی از جمله مطالعه و ساخت جاده میانی و همچنین دو پل هوایی در آبدان صادر کرد.

 

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: ایجاد ایستگاه ثابت برق کنگان، ایستگاه برق شهنیا و همچنین ایستگاه برق آبدان دستاورد های بزرگی برای منطقه بود که با فرصت عضویت در کمیسیون انرژی حاصل شد.

 

سخنگوی فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی به تلاش های فراوان خود برای احداث اسکله بردخون اشاره کرد، و ادامه داد: در تلاش هستیم تا زیرساخت های مهمی در منطقه ایجاد شود.

 

حجت الاسلام احمدی در پایان با بیان اینکه تمام توان و تجربه خود را برای رفع مشکلات مردم بکار خواهم گرفت، خاطرنشان کرد: همراه و همگام با شوراها برای حل مشکلات شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه تلاش می کنم.

 

به گزارش رسا، در ابتدای این نشست نیز اعضای شورای اسلامی شهر آبدان با تمجید از تلاش های نماینده، به بیان مسائل و مشکلات شهر آبدان پرداختند./833/د102/ب4

ارسال نظرات