۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۳۲۲۷۳
فرمانده تیپ مستقل امام صادق مطرح کرد؛

بازی با الفاظ مسؤولان و کارهای عقب‌مانده اقتصادی/ فتنه 88 به دنبال حکومت سکولار بود

خبرگزاری رسا ـ حجت‏الاسلام طیبی‏فر گفت: رهبر معظم انقلاب با راهبرد اقتصاد مقاومتی سعی کردند که مسؤولان و مردم را در حالت دفاعی علیه این هجمه اقتصادی قرار دهند؛ ولی متأسفانه مسؤولان کم‏کاری کردند و همان رویه اقتصادی گذشته را با تغییر نام به اسم اقتصاد مقاومتی ادامه می‏دهند.
حجت الاسلام حسين طيبي فر، فرمانده تيپ امام صادق(ع)

حجت‏الاسلام حسین طیبی‏فر، فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به ضرورت حضور فرهنگ بسیجی را در متن جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: هر جامعه‏ای باتوجه به زمان نیاز‏های مختلفی دارد و با تغییر زمان نیاز‏هایش مورد تغییر قرار می‏گیرد، زمانی تلاش بسیج در جهاد برای حفظ مرز‏های اسلامی بود، ولی به تدریج نوع جنگ تغییر کرد و ابزار آن از سلاح جنگی و گلوله به قلم و رسانه تبدیل شد بنابراین بسیج نیز شیوه دفاع خود را از ارزش‏های اسلام تغییر می‏دهد.

 

وی در ادامه افزود: امروز با توجه به حملات و هجمه‏های فرهنگی غرب و استکبار علیه انقلاب اسلامی بسیج نیز خود را برای دفاع از این جنگ نرم آماده کرده است، در جنگ نرم بسیج برای دفاع از آرمان‏ها و ارزش‏های انقلاب با حمله به مبانی غلط غرب و ارزش‏های آنها از ارزش‏های خود دفاع می‏کند.

 

حجت الاسلام طیبی‏فر با اشاره به تحریم‏های اقتصادی خاطر نشان کرد: وقتی دشمن علیه اسلام و انقلاب تحریم‏های اقتصادی را بر کشور تحریم کرد رهبر معظم انقلاب با راهبرد اقتصاد مقاومتی سعی کرد که مسؤولان و مردم را در حالت دفاعی علیه این هجمه اقتصادی قرار دهد ولی متأسفانه مسؤولان کم‏کاری کردند و همان رویه اقتصادی گذشته را با تغییر نام به اسم اقتصاد مقاومتی ادامه می‏دهند.

 

کشور به بسیجیان متخصص نیاز دارد

 

وی در ادامه افزود: این که بسیج تخصصی شده است به خاطر نیاز‏هایی تخصصی کشور به انها است که بتواند هر هجومی را با توجه به خصوصیات خود آن و با استفاده از متخصصین آن موضوع از بین ببرد.

 

حجت‏الاسلام طیبی‏فر با اشاره به تشکیل بسیج طلاب یادآور شد: نیاز‏های علمی و پژوهشی کشور ما را بر آن داشت که با تشکیل سازمان بسیج طلاب از روحانیون بسیجی بخواهیم تا از نگاه دین و اسلام برای رفع نیاز‏های جامعه بکوشد و این به شدت مورد نیاز انقلاب بود.

 

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) خاطر نشان کرد: بسیجی کسی است که با محوریت ولایت و ائماه اطهار(ع) و ولایت فقیه حرکت می‏کند و همین اخلاص بسیج و بسیجی است که باعث گسترش تفکر الهی و ادیان توحیدی در روی زمین شده و هم اکنون نیز دین بر حق خداوند توسط بسیج حفاظت می‏شود.

 

وی بسیج را حافظ حاکمیت الله توصیف کرد و گفت: بسیج فرزند انقلاب است که توسط امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و رهبری آن را رهبر معظم انقلاب به عهده دارد بنابراین شاکله بسیج حفظ نظام اسلامی است.

 

هدف فتنه گران سال 88 استقرار حاکمیت سکولار در ایران بود

 

حجت‏الاسلام طیبی‏فر با اشاره به فتنه سال 88 خاطر نشان کرد: دشمن با کمک‏ها، تغذیه‏های فکری وتئوری‏های براندازی حکومت بین افراد سست عنصر در درون نظام نفوذ کرد و آنها را از نظام اسلامی جدا کرد و متأسفانه با استقبال سران فتنه نیز مواجه شد.

 

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) گفت: دشمن افرادی را تحت عنوان خبرنگار در آمستردام هلند و دبی برای آموزش براندازی نظام جمهوری اسلامی جذب کردند و آنها را به تهران انتقال دادند برای رسیدن به هدف براندازی در سال 88.

 

وی به بیان دیگر فعالیت‏های دشمنان در سال 88 پرداخت و ابراز داشت: دشمنان به اسم اسلام و با اختلاف افکنی بین مسلمانان و حذف محوریت ولایت از اذهان مسلمانان سعی در فرو ریزی بیداری اسلامی در منطقه داشتند و دارند.

 

این روحانی بسیجی در ادامه افزود: قصد سران فتنه در سال 88 از بین بردن حاکمیت اسلام و بوجود آوردن نظامی سکولار در جامعه بود که با بهانه دزدیده شدن آرای ریاست جمهوری مردم را فریب داده و به کف خیابان‏ها ریختند.

 

وی در پایان تأکید کرد: امروز برخی در تلاشند که فتنه گران را تواب جلوه دهند و آنها را با حر بن ریاحی قیاس می‏کنند در صورتی که جناب حر بعد از توبه به لشکر امام حسین(ع) برگشت و شهید شد ولی فتنه گران حتی حرکت خود را یک فتنه نمی‏خوانند بنابراین نامگذاری آنها به عنوان تواب سخن و حرکتی اشتباه است./1329/ت302/س

 

ارسال نظرات