۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۳۲۴۴۶
آیت الله مقتدایی:

اقدامات غیر اخلاقی و غیر انسانی تکفیری ها هیچ ارتباطی به اسلام ندارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مقتدایی گفت: آنچه امروز تکفیری ها، افراطی ها و داعشی ها به عنوان اسلام مطرح می کنند مسلمانان بدانند که این اسلام نیست، اسلام غیر از آن چیزی است که این گروه های بیان می کنند.
آيت الله مرتضي مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در دومین روز از کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام گفت: این کنگره عظیم و مبارکی است.

 

وی ادامه داد: آنچه امروز تکفیری ها، افراطی ها و داعشی ها به عنوان اسلام مطرح می کنند مسلمانان بدانند که این اسلام نیست، اسلام غیر از آن چیزی است که  این گروه های بیان می کنند.

 

وی افزود: این خشونت ها و اعمال غیر انسانی تکفیری ربطی به اسلام ندارد، علمای مسلمین نیز بر این معنا متفق هستند؛ از حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز تشکر می کنیم که با ابتکار خود این اجتماع عظیم را ایجاد کردند و از حضرت آیت الله سبحانی که ریأست علمی کنگره را بر عهده دارند تشکر می کنیم.

 

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه اظهار داشت: امید است که علمای حاضر در این اجلاسیه ثمرات این اجلاس را برای مردم خود بیان کنند تا اگر در میان مسلمانان افرادی هستند که زمینه انحراف در آنها است از این انحراف دور شوند تا فریب سخنان تکفیری ها و افراطی ها را نخورند./993/پ202/ب

 

ارسال نظرات