۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۳۳۰۴۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

کتابفروشان نقش مشاوره را برای دانش آموزان ایفا کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قطبی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های کتاب در مدارس استان به کمک کتابفروشان گفت: کتابفروشان می توانند نقش مشاوره را هم برای دانش آموزان داشته باشد.
حجت‌الاسلام محمد قطبي مسوول اداره فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه های کتاب در مدارس استان به کمک کتابفروشان، گفت: کتابفروشان می تواند نقش مشاوره را هم برای دانش آموزان داشته باشد.

 

 

وی معرفی کتاب خوب و مناسب سن دانش آموزان و برقراری ارتباط دانش آموزان با مراکز کتاب فروشی را هم مهم دانسته و گفت: ایجاد انگیزه مطالعه و خرید کتاب در بین دانش آموزان می تواند رونق کتاب خوانی را در سطح جامعه در برداشته باشد.

 

 

حجت الاسلام قطبی همچنین از تلاش های مدیر کل آموزش و پرورش استان درخصوص توسعه نمایشگاه های کتاب در مدارس استان و پیگیری مشکلات کتابفروش ها تقدیر کرد.

 

 

در این دیدار محمد حسن قائدیها مدیر کل مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با معلمان و مدیرانی که خودسرانه در مدارس توزیع کتاب داشته اند برخورد شده است.

 

 

وی با اشاره به وجود بحث کنکور و دغدغه آن برای خانواده ها گفت: این امر منجر به میل خرید کتب کمک درسی شده است.

 

 

قائدیها در ادامه تنوع مدارس در کشور را باعث ایجاد مشکل در آموزش و پرورش دانست و گفت: از تمـام پیشنهــادات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همچنین کتابفروشان و ناشران برای بهبود اوضاع و کتابخوانی استقبال و حمایت می کنیم.

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه پیشنهاد کرد: اردوهای یکروزه جهت بازدید از کتابفروشی ها برای دانش آموزان گذاشته شود.

 

 

گفتنی است دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاونین و مشاورین وی امروز در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات