۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۳۳۸۵۱
مشاور علمی تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان:

برنامه های تحول راهبردی در سطح استان با نگاه ملی و حضوری جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور علمی تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر، آینده نگر و مشتمل بر مبانی، اهداف، سیاست ها، راهبردها، ساختارها، برنامه ها و اقدامات مدیریت در تحول راهبردی حوزه فرهنگ و هنر در سطح استان با نگاه ملی و حضوری جهانی است.
سند راهبردي توسعه فرهنگ

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، رضا اسماعیلی مشاور علمی تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان پیش از ظهر امروز در آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان گفت: مجموعه ای که پیش روی شما قرار گرفته است کتاب اول از سه مجلدی است که در نظر است با عنوان «نقشه جامع توسعه فرهنگ وهنر اصفهان» منتشر شود.

 

 

وی تصریح کرد: این مجموعه با عنوان بسترها، مؤلفه ها، قوت ها و کاستی ها و افق های فرهنگ اصفهان به زیر چاپ آراسته شده است.

 

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هدف برنامه ریزی موفق مستلزم شناختی درست از واقعیت های موجود و تدوین اهداف مورد نظر و ترسیم مسیرهای دستیابی به اهداف آرمانی و میانی و اجرایی است.

 

 

مشاور علمی تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر، آینده نگر و مشتمل بر مبانی، اهداف، سیاست ها، راهبردها، ساختارها، برنامه ها و اقدامات مدیریت در تحول راهبردی حوزه فرهنگ و هنر در سطح استان با نگاه ملی و حضوری جهانی است.

 

 

وی افزود: ارائه نقد و پیشنهادات خوانندگان و انتقال تجارب دست اندرکاران و مدیران و کارشناسان گرامی موجب امتنان بنده و همکاران در کارگروه مطالعات راهبردی فرهنگ و هنر استان اصفهان خواهد شد و امیدواریم جلدهای دوم و سوم با کیفیتی بالاتر، بینش جامع تر و روشنی دقیق تر چاپ شود.

 

 

گفتنی است آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان پیش از ظهر امروز سه شنبه 11 آذرماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد./939/د102/ب4

ارسال نظرات