۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۳۴۲۰۹
با بدرقه نماینده بعثه رهبری صورت گرفت؛

عزیمت طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی مشهد به کربلا

خبرگزاری رسا ـ کاروان طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه مشهد مقدس با عنوان «موکب الامام الرضا(ع)» برای پیوستن به اجتماع عظیم شیعیان عازم کربلا و نجف شدند.
پياده روي اربعين حسيني از ايران تا کربلا (شهر حميديه)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خیل عاشقان زیارت سیدالشهدا(ع) روزبه‌روز در حال فزونی است و بر تعدادشان افزوده می‌شود و محدود به جغرافیا، زبان و ملیت خاصی نیست.

 

طلاب غیر ایرانی جامعة المصطفی العالمیه مشهد مقدس نیز همچون دیگر محبان اهل‌بیت(ع) عزم سفرکرده تا پای پیاده به دیدار نور چشم رسول‌الله(ص) بروند و ارادت و عشق خود را فریاد کنند.

 

دویست نفر از برادران طلبه و یک‌صد نفر از خواهران طلبه غیر ایرانی از بیش از 30 ملیت دنیا با عنوان «موکب الامام الرضا(ع)» عصر امروز با بدرقه رسمی مسؤولان جامعة المصطفی العالمیه مشهد مقدس و دکتر احمدی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری عازم مرزهای غربی کشور شدند تا پس از زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) در میانه راه، به سمت مهران رفته و مسیر نجف تا کربلا را پای پیاده طی کرده و به دیگر عاشقان اهل‌بیت(ع) بپیوندند.

 

این کاروان مشتمل بر هشت اتوبوس است که پنج اتوبوس آن طلاب برادر و سه اتوبوس نیز طلاب خواهر را در این سفر نورانی به مرزهای عراق منتقل می‌کند.

 

گفتنی است، حجت‌الاسلام مهدوی مهر، رییس جامعة المصطفی العالمیه مشهد مقدس نیز طلاب را در این سفر همراهی می‌کند، پای پیاده مسیر نجف تا کربلا را طی کرده و در اجتماع عظیم شیعیان در کربلا شرکت خواهد کرد./9315/پ202/ب5

ارسال نظرات