۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۳۴۶۰۹
استاد حوزه علمیه قم:

روحیه حسینی ملت بزرگ‌ترین مشکلات را آسان می سازد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم داعش را اسرائیل دوم ساخته و پرداخته مستکبرین جهان برشمرد و گفت: مستکبرین جهان هر چقدر اسرائیل جدید تولید کنند نمی توانند نیل تا فرات را در اختیار بگیرند.
حجت الاسلام احتشام
حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبیین پیام های راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی، گفت: همواره در طول تاریخ زیارت اربعین حسینی، پیامی گویا برای حفظ آرمانهای ذلت ناپذیر و دشمن ستیز عاشورایی بوده است؛ نه تنها ملت ما که همه ملت های آزاده همواره با حضور پر رونق شان در این مراسم و حفظ روحیات حسینی بزرگ ترین مشکلات را به آسانی حل کرده اند.
امام جمعه موقت کاشان انقلاب ماهاتما گاندی هندو و عظمت پیروزی مردم هند بر پیر فرتوت استعمار، انگلیس مکار را ستود و اضافه کرد: ماهاتما گاندی انقلاب خود را متأثر از انقلاب امام حسین، واقعه کربلا و روز عاشورا می داند.
حجت الاسلام احتشام داعش را اسرائیل دوم ساخته و پرداخته مستکبرین جهان و سرویس های امنیتی آنها عنوان کرد و در بیان پیام ویژه راهپیمایی میلیونی زائران اربعین حسینی امسال گفت: ما با استفاده از ظرفیت های فرهنگی مبتنی بر ولایت در برابر دشمنانی که در برابر آرمانهای مان می ایستند، ایستاده ایم.
وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مانع از رسیدن رژیم صهیونیستی به تئوری نیل تا فراتش شد و حالا اسرائیل دوم که همان داعش است با بیداری اسلامی نخواهد توانست تا به این هدف دست یابد. مستکبرین جهان بدانند این حضور میلیونی که بیشتر از سالیان گذشته است در مقابل آنان خواهد ایستاد و اسرائیل های آینده نیز مقهور قدرت هسته های حزب الله در جهان اسلام خواهند بود.
این استاد حوزه گفت: همان گونه که با بصیرت و حریت در برابر سرشاخه های استکبار یعنی صهیونیست، آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث ایستاده ایم در برابر گروه های تروریستی که با پول شیوخ عرب و امکانات لوجستیکی اسرائیل، ترکیه و حمایت های بی دریغ آنان به سردمداری آمریکا که در برابر انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی مردم منطقه خودنمایی کرده اند خواهیم ایستاد.
حجت الاسلام احتشام در پایان گفت: مسلمانان جهان به وسیله های مختلف از جمله حضور بیست میلیونی روز اربعین نشان خواهند داد تحت هدایت های روشن بینانه مرجعیت شیعه و رهبری بزرگوار انقلاب مقام معظم رهبری از فریاد هیهات من الذله حسینی همچنان پاسداری خواهند کرد. /836/ت302/ج
ارسال نظرات