۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۳۵۲۵۹
جامعه اساتید حوزه‌ علمیه فارس در بیانیه‌ای:

برخی افراد جسورانه سرمایه‌های نظام و انقلاب را چوب حراج می‌زنند

خبرگزاری رسا ـ در بیانیه جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در محکومیت حادثه 16 آذر شیراز آمده است: چرا و چگونه در ملأ عام و در اجتماع فرهیختگان استان،‌ عده‌ای عوامل ضد انقلاب رخنه می‌کنند و بسیار جسورانه سرمایه‌های نظام و انقلاب را چوب حراج می زنند.
روز دانشجو

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، جامعه اساتید حوزه علمیه فارس در محکومیت حادثه روز دانشجو در شیراز بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است: مردم شریف و نجیب استان فارس و شهرستان شیراز،‌ جامعه روحانیت شیراز همچون شما ملت کیس و آگاه از واقعه ناگوار شانزدهم آذرماه نود و سه در دانشگاه علوم پزشکی متأسف شدیم.

 و سؤال ما از مسؤولان استانی مخصوصا دانشگاهی این است که چرا و چگونه در ملأ عام و در اجتماع فرهیختگان استان،‌ عده‌ای عوامل سوء سابقه‌دار و ضد انقلاب رخنه می‌کنند و بسیار جسورانه سرمایه‌های نظام و انقلاب را چوب حراج می زنند.

چه کسی و یا چه کسانی مسؤول این فاجعه تلخ بوده و هستند؟

 جامعه اساتید حوزه علمیه فارس، ضمن هشدار به عوامل اجرایی این‌گونه مجالس، بدین وسیله تنفر و انزجار شدید خود را نسبت به مهره‌های سوخته فتنه که هر از گاهی با اشاره استکبار جهانی اقدام به حریم شکنی می‌نمایند، ‌اعلام می‌کنیم و در خاتمه به عرض ملت شریف می‌رسانیم،‌ کشتی نجات انقلاب اسلامی ولی فقیه است و ما باید به ایشان تمسک می‌جوییم و قدم جای قدم‌های ایشان بگذاریم. ایشان شاخصند، راه را با ایشان طی کنیم و از ولایت دور نشویم./919/د101/ب4

ارسال نظرات