۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۳۷۷۱۴
امام جمعه اردکان یزد:

هدف سران فتنه براندازی نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردکان یزد با اشاره به سناریوی استکبار جهانی در فتنه 88 گفت: دشمنان به دنبال تغییر هویت نظام و استحاله مردم بودند و قصد داشتند مردمی که تا امروز با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده‌‌اند را دچار ذلت کرده و تابع نظام سلطه کنند.
حجت الاسلام حسيني امام جمعه اردکان

حجت الاسلام سید محمد حسینی، امام جمعه اردکان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سناریوی استکبار جهانی در فتنه 88 اظهار داشت: سردمداران فتنه بعد از عدم موفقیت در انتخابات با هدف براندازی نظام اسلامی به میدان آمدند که با همراهی استکبار جهانی و رسانه‌های بیگانه بر آتش فتنه افزود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان در فتنه 88 به دنبال تغییر هویت نظام و استحاله مردم بودند و قصد داشتند مردمی که تا امروز با اقتدار در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده‌‌اند را دچار ذلت کرده و تابع نظام سلطه و صهیونیسم جهانی کنند.

 

امام جمعه اردکان یزد به شعارهای هنجارشکنانه فتنه‌گران اشاره کرد و یادآور شد: شعارهایی که در فتنه 88 مطرح شد، اصل انقلاب، آرمان‌های امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی را هدف قرار داده بود که در نهایت به اقدام عملی علیه نظام و به آتش کشیدن مکان‌های عزاداری و مساجد انجامید.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به راهپیمایی میلیونی و خود جوش مردم در شهرهای مختلف کشور تأکید کرد: مردم با احساس وظیفه دینی نسبت به مقدساتشان به میدان آمدند و بار دیگر حماسه‌ای ملی را رقم زدند.

 

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در حدود پنجاه سخنرانی به روشنگری درباره فتنه پرداختند و حضور مستقیم دشمن را در آن فجایع گوشزد کرده و برای همه اتمام حجت کردند.

 

امام جمعه اردکان یزد، خطاب به حامیان فتنه گفت: دشمنان در فتنه 88 برای مقابله با ماهیت نظام اسلامی و اهداف مقدس مردم ایران نقشه کشیده بودند که با شکست مواجه شد.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان به اقتدار نظام اسلامی در برابر فتنه‌ها اشاره کرد و افزود: مردم در حماسه 9 دی به همه مخالفان و معاندان فهماندند که نظام اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و با هر تهدیدی به شدت مقابله می‌کند./908/ت302/ج

ارسال نظرات