۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۳۸۱۶۱

برگزاری کلاس تفسیر قرآن در مدرسه علمیه چیذر تهران

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مدرسه علمیه قائم(عج) چیذر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن در این مدرسه علمیه از سوی آیت الله هاشمی علیا خبر داد.
آيت الله سيد علي اصغر هاشمي عليا

حجت الاسلام سید حمید مرتضوی معاون آموزش مدرسه علمیه قائم(عج) چیذر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن در این مدرسه علمیه از سوی آیت الله هاشمی علیا خبرداد و گفت: با توجه به اهمیت تفسیر قرآن و کلیدی بودن این مبحث در جامعه امروزی به این فکر افتادیم که کلاس های تفسیر قرآن را به شکل کاربردی و روان برای طلاب و دانشجویان برگزار کنیم.

 

معاون آموزش مدرسه علمیه قائم(عج) در خصوص زمان برگزاری این کلاس ها گفت: کلاس‌های تفسیر قرآن دوشنبه هر هفته ساعت چهار و نیم بعد از ظهر در مدرسه علیمه چیذر برگزار خواهد شد و نخستین جلسه از این دوره کلاس های تفسیر قرآن از سوی آیت الله هاشمی‌علیا روز 8 دی ماه برگزار شد و شاهد حضور مشتاقان به معارف در این جلسه بودیم.

 

وی بیان کرد: حضور در این سلسله جلسات تفسیر قرآن برای عموم مردم آزاد است و کسانی که علاقه مند به حضور در این جلسات هستند می توانند با حضور در مدرسه علمیه چیذر اطلاعات بیشتری نسبت به این جلسات کسب کنند./808/ت303/ب4

ارسال نظرات