۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۲۳۸۱۸۲
حجت الاسلام ذوالنور:

امروز فتنه از مسیر دیگری هدایت می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ذوالنور با تاکید بر این که امروز جریان فتنه از مسیر دیگری هدایت می شود، گفت: فتنه گران با حمایت‌های خارجی در جامعه بین الملل آبروی نظام را بردند و اعتبار بیرونی ایران را خدشه دار کردند و خوراک رسانه‌ها را فراهم آوردند.
حجت الاسلام ذوالنوري حجت الاسلام ذوالنوري حجت الاسلام ذوالنوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه کشور شب گذشته در همایش 9 دی مسجد امام خمینی(ره) غیاث آباد شهر قزوین درباره بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: روز 9 دی یوم الله انقلاب است و دست خدا در این حماسه به خوبی دیده شد، زیرا افرادی که از ابتدای انقلاب با آن مشکل داشتند به میدان آمده و عقده گشایی کردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه افزود: سه عامل رمز ماندگاری نظام و انقلاب است، نخست کفایت و جامعیت و لیاقت رهبری، دوم بصیرت و حضور مردم در صحنه و سوم این که مردم از خواص بی بصیرتراه خود را جدا و اعلام برائت کردند.

این کارشناس سیاسی با بیان این‌که امام راحل محرم و صفر را عامل زنده نگه داشتن اسلام می‌دانست گفت: معتقدم محرم و صفر انقلاب ما 9 دی ماه است که باید هر سال آن را زنده نگه داشت، بصیرتی که در 9 دی ملت ایران خلق کرد شبیه بصیرت شهید مطهری است زیرا این شهید بزرگوار منافقین را خوب شناخته بود و حال و گذشته افراد نمی‌توانست او را فریب دهد و عملکرد امروز آنها را ملاک قرار می‌داد.

وی ادامه داد: از شروع پیروزی انقلاب تا به امروز دو جریان اصیل انقلاب و جریان رودرروی انقلاب، روبروی هم قرار گرفتند.

دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور با بیان این‌که جریان رودرروی انقلاب به صورت پنهان و آشکار وارد میدان انقلاب شد اظهار داشت: این گروه از پشت به انقلاب خنجر زدند و عده ای از این افراد در همان ابتدای انقلاب چهره واقعی شان مشخص شد و برخی هم در مدت زمان طولانی نقاب از چهره شان کنار رفت.

وی تصریح کرد: علت اصلی فاصله گرفتن برخی خواص از جریان اصیل انقلاب و رهبری و مردم تفاوت جنس آنها با مردم است که البته این موضوع به راحتی قابل تشخیص نبوده و نیازمند یک بزنگاه برای به نمایش درآمدن چهره واقعی و منافقانه آنها است.

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان اینکه در طول انقلاب با ریزش‌های انقلابی زیادی روبرو بوده ایم ابراز داشت: انقلاب ما از شروعش با چالش جلو آمده است و امام و جایگاه ولایت مظلوم بوده؛ اما عشق به انقلاب در بطن و بین مردم نهادینه شده است، در سال 88 فتنه از ضد انقلاب و خارج از کشور به طور ناگهانی متولد نشد بلکه از درون نظام پرورش یافته است.

وی اضافه کرد: از ده ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری دهم استکبار جهانی به شکل دهی فتنه با شعار تقلب روی آوردند و به پیاده کردن ایده انقلاب مخملی در ایران اسلام مشغول شدند، نمونه آن بهانه ایجاد کمیته صیانت آرا بود که روی ایجاد آن اصرار فراوانی داشتند.

این کارشناس سیاسی قوام و بقای نظام سیاسی را وابسته به سرمایه ملی هر کشوری دانست و عنوان کرد: سرمایه ملی ایران اعتماد ملی و عمومی و اعتبار ملی و عمومی است، یعنی اعتباری که نظام در بین مردم دارد و اعتمادی که مردم به نظام دارند؛ بنابراین هدف از ایجاد کمیته صیانت از آرا یعنی هدف قرار دادن قوام و سرمایه ملی کشور که به فرموده رهبری گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: در هشت ماهی که فتنه در کشور برقرار کرده بودند مملکت از نظر اقتصادی تعطیل شد و هیأت های اقتصادی در ایران حاضر نشدند؛ در این بین برای حمایت از فتنه گران آمریکایی‌ها وارد میدان شده و با تشدید تحریم‌ها تورم و بیکاری و معضلات اقتصادی را افزایش دادند.

این فعال سیاسی ریشه تشدید تحریم‌ها را در شکل گیری فتنه سال 88 دانست و گفت: فتنه گران با حمایت‌های خارجی در جامعه بین الملل آبروی نظام را بردند و اعتبار بیرونی ایران را خدشه دار کردند و خوراک رسانه‌ها را فراهم آوردند با این شرایط چرا باید این فتنه گران با حر مقایسه شوند؟

وی تصریح کرد: سران فتنه در حال حاضر هم در حال کارکردن علیه نظام هستند چرا آقای رییس جمهور در نظام آموزش عالی از اشخاصی استفاده می‌کند که حضور در فتنه را در کارنامه آنها دیده می‌شود؟

حجت الاسلام ذوالنوری با بیان این‌که رییس جمهور منتقدان خود را مورد توهین قرار می‌دهد اظهار داشت: آقای روحانی به منطق و شعور مردم توهین کرده است، اگر وی یک دهم شدت عملی که علیه داخلی‌ها استفاده می‌کند برای عناصر خارجی به کار ببرد خیلی منطقی تر خواهد بود، چرا باید توانمندی‌های نظام را در جلوه بین المللی تخریب کنیم؟

وی در پایان گفت: امروز فتنه از مسیر دیگری هدایت می‌شود؛ قوه قضاییه سران فتنه را محصور نکرده است بلکه با اکثریت رای شورای امنیت محصور شدند و این از قوانین نظام است؛ چرا در این خصوص رییس جمهور توپ را در زمین دیگران می‌اندازد؟ سران فتنه حاضر به اظهار ندامت نیستند، زیرا همه رسانه ها و دولت‌های اروپایی با حمایت از فتنه گران مقابل نظام و ملت ایران ایستادند./955/پ202/ج

ارسال نظرات